اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان دامپزشکی:

صادرات اسب به خارج کشور در گرو ایجاد قرنطینه است

رئیس سازمان دامپزشکی صادرات اسب به خارج کشور را در گرو ایجاد قرنطینه دانست.

صادرات اسب به خارج کشور در گرو ایجاد قرنطینه است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، سید محسن دستور در نشست با استاندار خراسان شمالی با اشاره به آمادگی سازمان دامپزشکی کشور برای اعطای کمک‌های فنی و استقرار امکانات مراقبتی، گفت: مشکلی که در این زمینه وجود دارد محدودیت صادرات اسب ترکمن به دلیل مسائل قرنطینه‌ای و نیز تعدد مراکز و مرزهای صادرات اسب است.

وی همچنین با اشاره به برنامه‌های این سازمان افزود: از مسائلی دیگری که در استان با جدیت دنبال می‌کنیم، بستن کشتارگاه‌های سنتی به دلیل عدم دارا بودن شرایط زیست محیطی و موقعیت مناسب و تبدیل آن به کشتارگاه‌های صنعتی است.

استاندار خراسان شمالی هم در این دیدار با بیان این که منبع درآمد بخش عظیمی از مردم  استان پرورش دام و دامپروری است گفت: خراسان شمالی استانی مستعد و دارای پتانسیل مناسب در بخش پرورش اسب اصیل ترکمن است.

محمود احمدی بیغش با اشاره به ظرفیت‌های استان در زمینه پرورش اسب اصیل ترکمن، و از سوی موافقت رئیس سازمان گمرک کشور با تعیین گمرک استان به عنوان پایلوت صادرات اسب ترکمن، از رئیس سازمان دامپزشکی کشور خواست تا زمینه صدور مجوز برای استقرار امکانات دامپزشکی و آزمایشگاه به همین منظور را فراهم سازد.

انتهای پیام/63002/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول