اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

8 و 9 خردادماه

دوره مدیریت مبتنی بر عملکرد کارکنان در همدان برگزار می‌شود

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های همدان گفت: دوره آموزشی مدیریت مبتنی بر عملکرد کارکنان هشتم و نهم خرداد در همدان برگزار می‌شود.

دوره مدیریت مبتنی بر عملکرد کارکنان در همدان برگزار می‌شود

بهرام هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته هر ماه یا هر 15 روز یک دوره آموزشی برگزار می‌شود.

وی افزود: دوره‌های آموزشی مربوط به بازار و فروش برای توانمندی واحدهای تولید و دوره‌های مدیریتی و مهارتی از جمله برنامه‌های ما طی امسال به شمار می‌رود.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های همدان با اشاره به برگزاری رایگان دوره‌های آموزشی تصریح کرد: هدف از برگزاری این دوره‌های آموزشی، توانمندسازی واحدهای صنعتی و خدماتی صنایع کوچک است که تمام سازمان‌ها می‌توانند از این دوره‌ها استفاده کنند.

وی ادامه داد: هشتم و نهم خردادماه در محل فنی و حرفه‌ای مریانج دوره مدیریت مبتنی بر عملکرد کارکنان با همکاری آموزش در صنایع اداره‌کل فنی و حرفه‌ای و معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک‌های استان همدان برگزار می‌شود.

هاشمی با اشاره به سرفصل دوره‌ها بیان داشت: این سرفصل‌ها شامل جایگاه و نقش منابع انسانی در سازمان‌ها (واحدهای تولیدی و خدماتی)، سرمایه فکری و دارایی دانشی، اهداف عملکردی مورد انتقال به کارکنان، عجین شدن با شغل، عملکرد و رفتارهای مثبت نقش و فرانقشی، چارچوبی برای مدیریت عملکرد کارکنان و تجزیه و تحلیل مشاغل، احراز شغل و طراحی شغل است.

وی یادآور شد: دوره‌های آموزشی در راستای روش‌های ارزیابی عملکرد و سیستم‌های نرم‌افزاری نیز طی دو روز برگزار می‌شود و از بهترین اساتید برخوردار از میانگین بالایی از تجربه و تئوری برای آموزش به واحدهای صنعتی استفاده می‌شود.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های همدان گفت: با توجه به برنامه‌ریزی و نیازسنجی به عمل آمده هر 15 روز یک دوره برابر با نیازهای روز در حوزه‌های پایه و اساسی با رویکرد کارآفرینی، مهارتی و مدیریتی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه بیشترین اولویت ما در حوزه فروش و بازاریابی است، افزود:‌ واحدهای صنعتی کوچک و متوسطی که در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مستقر هستند، می‌توانند با مراجعه به سایت بهین‌یاب و ثبت نام تا 500 میلیون تومان تقاضای تسهیلات داشته باشند.

هاشمی اضافه کرد: بعد از ثبت ‌نام در سایت، مستندات در سازمان و وزارتخانه بازبینی و امتیازبندی می‌شود و در نهایت به بانکی که صنعتگر و واحد تولیدی مشخص کرده، معرفی می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری بالغ بر 60 دوره آموزشی طی سال گذشته عنوان کرد: این دوره‌ها شامل خوشه‌های صنعتی مختلف از جمله 19 دوره برای خوشه صنعتی قطعات لاستیک رزن، شش دوره در رابطه با خوشه مبل و منبت تویسرکان برای طراحی و شبکه‌سازی می‌شود.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های همدان با بیان اینکه بزرگترین انجمن چینی و بهداشتی در کشور در استان همدان قرار دارد، ابراز داشت:‌ در رابطه با سفال و سرامیک نیز اخیراً دوره‌هایی برای انجمن چینی و بهداشتی برگزار شد.

وی تأکید کرد: برگزاری این دوره‌ها با هدف توانمندی و بالا بردن استاندارد محصولات تولید شده و دست یافتن به بازارهای جهانی است.

هاشمی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی در حوزه‌های مختلف از قبیل کارکنان، سیستم،‌ کالا، طراحی و... تصریح کرد:‌ حضور در نمایشگاه‌ها از دیگر برنامه‌های ما است که در این زمینه نیز اخیراً در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی که در تهران برگزار شد، 12 کارگاه‌های صنعتی فعال استان همدان حضور یافت.

وی در پایان با بیان اینکه برای ثبت نام در دوره‌های آموزشی هیچ محدودیتی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: از دیگر فعالیت‌های ما می‌توان به برگزاری تورهای صنعتی و حمایت از پایان‌نامه‌ها اشاره کرد.

انتهای پیام/89006/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول