اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی کردستان:

جریان انتخابات مسیر طبیعی خود را طی می‌کند/ مجریان بدانند کارگزار هیچ نامزدی نیستند

رئیس ستاد پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی استان کردستان با اشاره به نبود نگرانی در خصوص برگزاری انتخابات گفت: انتخابات جریان و مسیر طبیعی خود را طی می‌کند.

جریان انتخابات مسیر طبیعی خود را طی می‌کند/ مجریان بدانند کارگزار هیچ نامزدی نیستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علی‌اکبر گروسی ظهر امروز در جلسه ستاد پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی استان اظهار کرد: جریان هر دو انتخابات در مسیر آرام و طبیعی خود در حال حرکت است و جای هیچگونه نگرانی نیست.

وی اظهار کرد: همه‌ مدیران اجرایی و دست‌اندرکاران امر انتخابات دارای تجربه بوده و آشنایی کاملی به وظایف خود دارند.

رئیس ستاد پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی استان کردستان در ادامه سخنان خود حرکت در مسیر قانون و اجرای منویات مقام معظم رهبری را ضامن حضور باشکوه و خلق حماسه سیاسی و جلوگیری از تخلفات دانست.

رئیس‌ کل دادگستری استان کردستان با اشاره به تقارن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا با ماه رجب خاطرنشان کرد: احترام به قانون و اعمال صحیح آن قطعاً موجب برگزاری انتخاباتی آرام بدون تخلف و پرشکوه خواهد شد.

گروسی با بیان اینکه مدیران جامعه اسلامی در مرحله اول مقید به اجرای قوانین و مقررات به عنوان بهترین معروف‌ها باشند، تصریح کرد: ماه عظیم الشأن رجب ماه خوبی برای انجام وظیفه و امانتی بوده که در این راستا به ما محول شده است.

وی یکی از عوامل افزایش اعتماد مردم و زمینه‌ساز اجرای قوانین را رصد تخلفات و تدبیر و پیشگیری در خصوص ممانعت از وقوع هر گونه تخلف عنوان کرد و ادامه داد: ستاد باید به عنوان مجموعه‌ای از قوه قضائیه تحت عنوان ستاد پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی در امر برگزاری این حماسه عظیم سهیم شود. 

گروسی پیشگیری از جرائم انتخاباتی را اولویت این ستاد عنوان کرد و ادامه داد: مدیران دولتی که نمایندگان نظام هستند باید از هرگونه اقدام شائبه‌برانگیز پرهیز کرده و طبق شرح وظایف خود اقدام کنند‌.

وی خاطرنشان کرد: مجریان این را بدانند که کارگزار هیچ نامزدی نیستند و در کمال بی‌طرفی باید به وظیفه خود عمل کنند که این مسئولیت ضمانت حفاظت و صیانت از اموال دولتی در کمال بیطرفی است.

این مسئول در پایان به پیش‌بینی‌های صورت گرفته در زمینه رسیدگی به پرونده‌های تخلفاتی در زمینه انتخابات اشاره کرد و گفت: رسیدگی خارج از نوبت به جرائم انتخاباتی از طریق شعب ویژه در محاکم استان از دیگر برنامه‌های این ستاد است.

انتهای پیام/79012/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول