اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز باروری و ناباروری علوم پزشکی کاشان:

متوسط بارداری در مرکز باروری کاشان 25 درصد است/ آمارهای جهانی 30 درصد

رئیس مرکز باروری و ناباروری دانشگاه علوم پزشکی کاشان متوسط بارداری در مرکز باروری و ناباروری بیمارستان شهید بهشتی کاشان را حدود 20 تا 25 درصد اعلام کرد و گفت: این در حالی است که آمارهای باروری جهانی در این حوزه 30 درصد است.

متوسط بارداری در مرکز باروری کاشان 25 درصد است/ آمارهای جهانی 30 درصد

حسین نیکزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: این بانو بعد از طی درمان‌های ناموفق در مراکز باروری و ناباوری یزد، تهران و اصفهان به مرکز باروری و ناباروری دانشگاه علوم پزشکی کاشان مراجعه و تحت درمان قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش‌هایی که در مرکز باروری و ناباروری دانشگاه علوم پزشکی کاشان برای این بیمار انجام شد بعد از 20 سال بارور و ماه گذشته نخستین فرزند خود را سالم به دنیا آورد.

رئیس مرکز باروری و ناباروری دانشگاه علوم پزشکی کاشان متوسط بارداری در مرکز باروری و ناباروری بیمارستان شهید بهشتی کاشان را حدود 20 تا 25 درصد اعلام کرد و گفت: این در حالی است که آمارهای باروری جهانی در این حوزه 30 درصد است.

وی، مرکز باروری و ناباروری بیمارستان شهید بهشتی کاشان را سومین مرکز در استان اصفهان اعلام کرد و گفت: دو مرکز دیگر در شهرستان اصفهان است که یکی دولتی و دیگری خصوصی است.

به گفته وی مرکز باروری و ناباروری کاشان، جهت درمان، پژوهش و مشاوره بیماران نابارور و با پیشرفته‌ترین تجهیزات و مجرب‌ترین کادر به شهروندان کاشانی و دیگر شهرستان‌های کشور خدمات‌دهی می‌کند. 

نیکزاد یادآور شد: در حال حاضر این مرکز با بهره‌بردن از فوق متخصصان زنان و زایمان و نازایی، متخصص اورولوژی و آندرولوژی، جنین‌شناسی، روان‌شناسی، بیهوشی، کارشناسان مامایی، پرستاری و علوم آزمایشگاهی و تجهیز آزمایشگاه آندرولوژی، جنین‌شناسی، اتاق عمل و کلینیک مشاوره و معاینات بالینی قادر است با انجام تکنیک‌های اختصاصی و با استفاده از روش‌های ZIFT، GIFT، ICSI، IVF، IUI، به بیماران نیازمند خدمت‌رسانی کند که انتظار می‌رود در آینده نزدیک تکنیک‌های تشخیص ژنتیکی قبل از باروری راه‌اندازی شود.

رئیس مرکز باروری و ناباروری دانشگاه علوم پزشکی کاشان در ادامه با اشاره به بهره‌مندی شهرستان کاشان از تجهیزات مدرن و متخصصان مجرب در امر باروری و ناباروری در شهرستان کاشان، مهمترین نیاز شهرستان کاشان در این بخش را احداث یک ساختمان مجزا دانست و خواستار مساعدت خیرین شهرستان کاشان برای احداث این مرکز مجزا شد.

انتهای پیام/2406/ط30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول