اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه شهرستان کنگان خبر داد

بهسازی فضاهای آموزشی توسط دانش‌آموزان

جانشین فرمانده سپاه شهرستان کنگان از بهسازی فضاهای آموزشی توسط دانش‌آموزان بسیجی خبر داد.

بهسازی فضاهای آموزشی توسط دانش‌آموزان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، محمد رسولی صبح امروز در نشست کمیته اجرایی بسیج دانش‌آموزی شهرستان کنگان اظهار داشت: نقش بسیج و سپاه در موفقیت‌های نظام اسلامی بر هیچ کس پوشیده نیست و تقویت بسیج کاری لازم است.

وی افزود: در سال‌های اخیر شاهد مشارکت بسیج در عرصه سازندگی و عمران و آبادانی ایران اسلامی هستیم و به ویژه بسیج دانش‌آموزی با برگزاری اردوهای طرح هجرت اقدامات اساسی انجام داده است.

جانشین فرمانده سپاه محمدرسول‌الله (ص) شهرستان کنگان اجرای طرح هجرت در مدارس را در راستای حفظ روحیه گروهی، حمایت از فرامین رهبری، سازندگی عرصه‌های آموزشی و حفظ و شناسایی استعدادهای دانش‌آموزان در زمینه‌های مختلف دانست.

رسولی از مجریان طرح هجرت خواست با نهایت دقت به اجرای این طرح اهتمام ورزند تا شاهد رشد و پیشرفت بیشتری باشیم.

وی اضافه کرد: از مسئولان انتظار داریم به منظور شناسایی دانش‌آموزان مستعد و اجرای سه طرح مشخص شده با ستاد پشتیبانی استان هماهنگی شود و آموزش و پرورش نیز عرصه‌های فضای آموزشی سازندگی را به کمیته اجرایی معرفی کند.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان کنگان از بهسازی فضاهای آموزشی توسط دانش‌آموزان بسیجی خبر داد و گفت: این طرح اهمیت و ارزش زیادی دارد و امیدوار هستیم این طرح تقویت شود.

رئیس آموزش و پرورش کنگان نیز اظهار داشت: این نشست با سه محوریت طرح هجرت 3، طرح ولایت و آیه‌های تمدن برگزار شده که انتظار داریم به نتایج مورد نظر برسیم.

عباس شریف به بیان هدف از نحوه اجرای طرح هجرت 3 پرداخت و گفت: من به اجرای طرح هجرت 3 اعتقاد راسخ دارم چون این طرح از فرامین مقام معظم رهبری است و در راستای ایجاد فرهنگ همکاری، کارگروهی، سازندگی فضاهای آموزشی، غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و جوانان صورت می‌گیرد و یک کار بسیار ارزشمند در تعمیر و تجهیز فضاهای آموزشی است.

وی گفت: این طرح بسیار ارزشمند است ضمن اینکه با برگزاری برنامه‌های معنوی در موقع اجرای این طرح دانش‌آموزان نیز در یک فضای معنوی قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/2451/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول