اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز صورت گرفت

قدردانی فرماندار دشتی از خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان شنبه و طسوج

فرماندار دشتی از تعامل و تلاش مدیران در جریان امداد و نجات و خدمت رسانی به مردم آسیب دیده از زلزله شنبه و طسوج قدردانی کرد.

قدردانی فرماندار دشتی از خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان شنبه و طسوج

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، سیدعلی هاشمی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان دشتی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رجب اظهار داشت: عزت و اقتدار ما بر پایه دین‌مداری و حب اهل بیت (ع) است.

فرماندار دشتی افزود: دشمنان انقلاب با استراتژی‌های مختلف علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی هر بار با ناکامی روبرو شده‌اند و در تحلیل و روش‌های خود به این نتیجه رسیده‌اند که رمز موفقیت و پشتوانه ملت ایران در پیروی از قرآن و مکتب اهل بیت است، بنابراین می‌بینیم به مقدسات و اخیرا با یک حرکت خبیثانه به صحابه عزیز پیغمبر (ص) یعنی حجر بن عدی اهانت می‌کنند.

وی از همکاری، تعامل و تلاش مدیران در جریان امداد و نجات و خدمت رسانی به مردم آسیب دیده از زلزله شنبه و طسوج قدردانی کرد.

هاشمی سرعت، مقاوم سازی و بازسازی منازل زلزله‌زده در شنبه و درویشی و اجرای برنامه‌های فرهنگی، برگزاری نماز جماعت و حضور فعال روحانیون در این منطقه را مورد تاکید قرار داد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان دشتی به اهمیت برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و گفت: حضور در انتخابات و اهمیت آن از بعد داخلی لبیک گفتن به منویات مقام معظم رهبری در ایجاد حماسه سیاسی و از بعد خارجی نیز مقابله با استراتژی‌های دشمن و اپوزسیون نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

نماینده عالی دولت دهم در دشتی با بیان اینکه حرکت مدیران دستگاه‌های اجرایی باید براساس قانون باشد، یادآور شد: در دستگاه‌های اجرایی بیطرفی حفظ شده و محیط اداری از بحث‌های انتخاباتی سالم نگه داشته شود.

وی گفت: آنچه که در دستور کار اصلی عوامل اجرایی قرار دارد، برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شهر و روستا است و باید در راستای حضور حداکثری و تشویق مردم به شرکت در انتخابات، قانون‌مداری، ‌امانتداری و رعایت عدالت عمل کنند.

وی اضافه کرد:  مدیران توجه داشته باشند هیچ گونه توقفی در پروژه‌های عمرانی نباید ایجاد شود و باید قویا استمرار یابند.

هاشمی با بیان اینکه منویات امام (ره) تابلو و نقشه راه ماست به سالگرد حضرت امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: حضور در صحنه بزرگداشت سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برای دشمنان ما این پیام را دارد که پس از سال‌ها از گذشت انقلاب و ارتحال امام (ره) همچنان منویات ایشان تابلو و نقشه راه ماست.

وی با اشاره به سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر خاطرنشان کرد: این روز که نماد مقاومت، پایداری و پیروزی است برای همیشه در تاریخ کشور ثبت شده است، چرا که به فرموده امام (ره) خرمشهر را خدا آزاد کرد و اگر خداوند و معنویت در هر کاری باشد کار رو به جلو و لطف و رحمت الهی در آن کار فراگیر می‌شود.

هاشمی مهم‌ترین درس این روز را مقاومت و ایستادگی ذکر کرد و ادامه داد: با استقامت و ایستادگی در کارها علاوه بر کسب نتایج مطلوب پاداش اخروی هم نصیب انسان خواهد شد.

امام جمعه خورموج نیز گفت: هدف از خلقت ما انسان‌ها این است که خداوند را بشناسیم و نسبت به خداوند معرفت پیدا کنیم در نتیجه سر تعظیم در مقابل پروردگار فرود آوریم و به خدا نزدیک شویم.

حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح افزود: برای رسیدن به این هدف خداوند پیامبران، کتب آسمانی و رهنمودهایی فرستاده است و زمان‌ها و مکان‌هایی تدارک دیده است که می‌تواند در جهت کسب فضایل انسانی و اسلامی و نیل به تقرب به خدا به ما کمک کنند.

مصلح به فضیلت ماه رجب اشاره کرد و بیان داشت: ماه رجب آغاز ماه‌هایی است که خداوند به طور خاصی تدارک دیده تا از این فرصت استفاده کنیم و بهره معنوی ببریم.

انتهای پیام/66001/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول