اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری ساری:

فرهنگ تفکیک زباله از مبدا در ساری نهادینه می‌شود

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری ساری فعالیت‌های سال جاری این سازمان را فرهنگی دانست و گفت: فرهنگ تفکیک زباله از مبدا در مازندران نهادینه می‌شود.

فرهنگ تفکیک زباله از مبدا در ساری نهادینه می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ساری، سیدرضا گرامیان صبح امروز در آیین اختتامیه نخستین جشنواره نقاشی با موضوع طرح تفکیک زباله از مبدا که در سینما سپهر ساری برگزار شد، اظهار داشت: آموزش شهروندی، رونمایی از دو کتاب برای کودکان و انیمیشن پنج قسمتی از جمله برنامه‌های فرهنگی این سازمان محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در ساری فاز دوم طرح تفکیک زباله از مبدا آغاز شده است، تصریح کرد: زباله به دو دسته تر و خشک تقسیم می‌شود.

گرامیان ادامه داد: زباله تر شامل باقیمانده مواد غذایی، ضایعات، سبزی‌ها و میوه‌ها و زباله خشک شامل انواع قوطی، کاغذ، شیشه، کارتن و فلزات است.

گرامیان تعامل همیاران سازمان مدیریت پسماند در ساری را با مردم بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: شماره‌های تماس 10 همیار سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری مشخص شده که همراه با ساعات جمع‌آوری زباله به مردم اعلام می‌شود.

به گزارش فارس، در این مراسم از سوی سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری، از دو کتاب ویژه کودکان و نونهالان با عنوان «شهری پاکیزه با تفکیک زباله، تفکیک هر زباله نیازمونه» با تیراژ بالا به چاپ رسید و تقدیم کودکان و نونهالان مهدکودکی‌های شهرستان ساری شد.

این جشنواره شاد با فعالیت‌های فرهنگی همراه بود و از برندگان نخستین جشنواره نقاشی نیز تجلیل شد.

انتهای پیام/86006/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول