اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد شهرستان دشتستان خبر داد

پرداخت 53 میلیارد ریال مستمری به مددجویان دشتستان

رئیس کمیته امداد شهرستان دشتستان از پرداخت 53 میلیارد ریال مستمری به مددجویان دشتستان خبر داد.

پرداخت 53 میلیارد ریال مستمری به مددجویان دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، سید اکبر عدنانی در نشست مسئولان اظهار داشت: کمیته امداد یک نهاد خدمات‌رسان است و به ویژه در امر خدمت‌رسانی به مردم مستضعف و محروم تلاش وافری داشته است.

وی افزود: در دشتستان بیش از 10 هزار خانوار از خدمات این نهاد بهره می‌برند و جمعیتی بالغ بر 25 هزار نفر از خدمات این نهاد استفاده مستمر دارند.

رئیس کمیته امداد شهرستان دشتستان از پرداخت مستمری به 9 هزار خانواده در دشتستان خبر داد و خاطر نشان کرد: در یکسال اخیر به 9 هزار و 232 خانوار مستمری پرداخت شده است.

عدنانی تصریح کرد: مددجویان معزز مشمول دریافت مستمری شامل 21 هزار و 206 نفر در قالب 9 هزار و 232 خانوار هستند که از این تعداد، 6 هزار و 655 خانوار امدادی بوده و بیش از 2 هزار و 570 خانوار نیز از مددجویان طرح شهید رجایی هستند.

وی یادآور شد: آمار مددجویی این شهرستان بالغ بر آمار اعلام شده است و تعدادی از مددجویان، مشمول دریافت مستمری نبوده که 232 خانوار در قالب 911 نفر هستند و شامل افراد خودکفا شده و بهره‌مند از خدمات تک خدمتی امداد هستند.

رئیس کمیته امداد شهرستان دشتستان از پرداخت 53 میلیارد ریال مستمری به مددجویان دشتستان خبر داد و بیان کرد: مبلغ دریافت مستمری در سال 91 بالغ بر 53 میلیارد و 331 میلیون ریال بوده که به حساب آنان واریز شده است.

عدنانی ابراز داشت: خودکفا کردن مددجویان و ایجاد اشتغال پایدار از مهم‌ترین اهداف کمیته امداد است و با برنامه‌ریزی متنوع برای تحقق این مهم تلاش و فعالیت می‌کنیم.

وی افزود: مسئولان شهرستان دشتستان همواره از برنامه‌های کمیته امداد حمایت و پشتیبانی کرده‌اند و در سال جاری نیز شاهد تلاش و پیگیری مسئولان برای ارتقای سطح کیفی فعالیت‌های این نهاد هستیم.

انتهای پیام/2452/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول