اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

تصمیم کنگره ملی لیبی برای تشکیل اتاق امنیت بنغازی

کنگره ملی لیبی اعلام کرد که اتاق امنیتی با مشارکت وزارتخانه های دفاع و کشور لیبی برای تامین امنیت شهر بنغازی که با حملات مکرر شبه نظامیان روبه رو است تشکیل می شود.

تصمیم کنگره ملی لیبی برای تشکیل اتاق امنیت بنغازی

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری الیوم السابع، کنگره ملی لیبی امروز سه شنبه در نشستی فوق ‌العاده که به منظور بررسی تحولات امنیتی در بنغازی برگزار کرده بود تصمیمی را مبنی بر تشکیل اتاق امنیتی  مشترک برای تامین امنیت در شهر بنغازی و حومه آن با همکاری سرویس امنیتی ذیربط اتخاذ کرد.

روز گذشته بر اثر وقوع دو انفجار در بنغازی دستکم سه تن کشته و ده ها تن دیگر زخمی شدند.

ماموریت این اتاق امنیتی اجرای دستورات وزارتخانه های دفاع و کشور لیبی، اتخاذ اقدامات فوری و لازم، دستگیری افراد تحت پیگرد به دستور دادستانی و پاکسازی شهر بنغازی از گردان ها و تشکیلات شبه نظامی را بر عهده است که به وزارتخانه کشور و دفاع ملحق نشده اند.

بر اساس تصمیم کنگره ملی لیبی ریاست ستاد مشترک ارتش و وزارت کشور تجهیزات، سلاح، مهمات و اسباب لازم برای کار اتاق امنیتی به منظور انجام بهینه وظایف خود فراهم می کنند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول