اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی فارس:

معطل کردن پروژه‌های شهری خیانت به مردم است

فرمانده انتظامی فارس با بیان این که معطل کردن و خواباندن پروژه‌های عمران شهری خیانت به مردم است، گفت: این پروژه‌ها نباید یک ثانیه نیز تعطیل شود.

معطل کردن پروژه‌های شهری خیانت به مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی حوزه ریاست دفتر شهرداری شیراز، سردار سیروس سجادیان در جلسه هم‌اندیشی فرماندهان نیروی انتظامی فارس و مدیران شهرداری شیراز پیرامون مسائل و مشکلات شهری، ترافیک، حمل و نقل، سد معبر، تسریع در عملیات اجرایی پروژه‌های متعدد عمرانی و ... اظهار داشت: همکاری با شهرداری شیراز در سرلوحه کارها و تصمیمات نیروی انتظامی قرار دارد.

وی با بیان این که معطل کردن و خواباندن پروژه‌های عمران شهری خیانت به مردم است، افزود: پروژه‌ها نباید یک ثانیه نیز تعطیل شود تا اگر مردم دعای خیری به شهرداری می‌کنند کمی از آن نیز به دیگر مجموعه‌ها برسد.

فرمانده انتظامی فارس از وجود برخی محدودیت‌ها و لزوم تحمل آنها سخن گفت و ابراز داشت: نیروی انتظامی باید مدیریت لازم را انجام دهد تا شهرداری بتواند کارهای عمرانی خود را در سطح شهر به خوبی اجرا و دنبال کند.

وی از پلیس راهور خواست تا با تأمین نظم در اطراف پروژه‌های شهری، به گونه‌ای عمل کند که گویی در جای شهرداری قرار گرفته است.

این مسئول انتظامی ادامه داد: کارهایی که برای مردم انجام می‌شود نباید معطل بماند.

سجادیان در ادامه خواستار احداث مراکز انتظامی در بوستان‌های شهر در قالب یک تفاهم‌نامه دوجانبه شد و از ضرورت تقویت حوزه اجرائیات شهرداری شیراز سخن گفت و افزود: اجرائیات شهرداری نباید احکام تنش‌زا را اجرا کند.

وی تصریح کرد: طرح مسافربرهای شخصی و برخورد قاطع با آنها باید در اولویت برنامه‌های شهرداری و نیروی انتظامی قرار گیرد.

فرمانده انتظامی فارس گفت: امروز شاهد وجود یک روحیه جهادی در مجموعه شهرداری شیراز هستیم که این رویکرد علاوه بر اینکه نوعی عبادت است زمینه رضایتمندی شهروندان را نیز فراهم ساخته است.

در پایان از خدمات و فعالیت‌های نیروی انتظامی استان فارس در نوروز امسال، تجلیل شد.

انتهای پیام/2448/ق/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول