اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله احمدی فقیه یزدی:

آیت‌الله زنجانی از ذخایر و نعمات حوزه‌های علمیه بود

یکی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم با صدور پیام تسلیتی تاکید کرد: آیت‌الله سیدعزالدین حسینی موسوی از ذخائر و نعمات بزرگ جامعه علمی و علی‌الخصوص حوزه های علمیّه به شمار می‌رفت.

آیت‌الله زنجانی از ذخایر و نعمات حوزه‌های علمیه بود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیتالله محمدحسین احمدی فقیه یزدی در پیام تسلیت خود خطاب به سیدمحمد حسینی زنجانی فرزند آیتالله موسوی زنجانی آورده است: خبر ارتحال والد معظّم، بقیّة السّلف، آیتالله العظمی مرحوم آقای حاج سیّد عزالدین حسینی موسویزنجانی موجب تألم و تأسف فراوان شد.

استاد عالی درس خارج فقیه حوزه علمیه قم در ادامه این پیام تصریح کرده است: آن فقیه وارسته و حکیم متألّه که عمری را خالصانه برای احیاء و ترویج و تعمیق ارزشها و معارف اسلامی مصروف داشت و اکنون و در سالروز شهادت حضرت إمام علی النّقی الهادی (ع) به دیدار حضرت حق شتافت، بحق از ذخائر و نعمات بزرگ جامعه علمی و علیالخصوص حوزههای علمیّه به شمار میرفت.

در پایان این پیام آمده است: ضمن تسلیت رحلت این فقیه وارسته به مراجع و علمای اعلام و حوزههای علمیه و همه ارادتمندان و بیت مکرم خصوصاً عالم جلیلالقدر، آقا سید محمد باقر از درگاه خداوند منان برای ایشان رحمت و رضوان واسعه الهی را مسئلت می‌کنم.

انتهای پیام/2258/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول