اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ خبر داد

دستگیری سارقان داخل خودرو با 50 فقره سرقت در ساوجبلاغ

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از دستگیری سارقان سابقه‌دار با 50 فقره سرقت در شهرستان ساوجبلاغ خبر داد.

دستگیری سارقان داخل خودرو با 50 فقره سرقت در ساوجبلاغ

به گزارش خبرگزاری فارس از استان البرز به نقل از پایگاه خبری پلیس البرز، حسین کربلایی زاده گفت: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر اینکه افراد ناشناسی با اجاره کردن خانه‌ای مجردی در موقعیت چهارباغ این شهرستان با استفاده از یک دستگاه خودرو سمند با آرم و تابلوی تاکسی و آژانس مسافرتی اقدام به سرقت لوازم داخل خودرو می‌کنند پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات نامحسوس خانه مورد نظر را شناسایی کرده و با تحت کنترل قرار دادن رفت و آمد افراد در نهایت با محاصره کامل مکان مورد نظر موفق به دستگیری دو نفر از سارقان شدند.

کربلایی زاده اظهار داشت: متهمان دستگیر شده به نام‌های «سلیم ـ الف» و «سبحان ـ ن» پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی‌های ماموران، به 50 فقره سرقت داخل خودرو در شهرستان‌های ساوجبلاغ و کرج اعتراف کرده و در بازرسی از منزل متهمان مقادیر زیادی اموال سرقتی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در پایان از شهروندان خواست تا با اشراف نسبی و دقت نظر نسبت به محیط پیرامون محل سکونت خود، هرگونه تردد افراد مشکوک را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع داده تا پلیس را در ایجاد امنیت و آسایش بیشتر شهروندان یاری کنند.

گفتنی است، متهمان دستگیر شده همراه با پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/2302/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول