اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌رضوی:

بیش از 2 هزار مسکن مهر از تعاونی‌های کم‌ کار پس گرفته شد

معاون استاندار خراسان‌رضوی گفت: تاکنون ساخت 2 هزار و 205 واحد مسکن مهر خراسان‌رضوی از تعاونی‌های کم کار گرفته شده و به انبوه سازان داده شده است.

بیش از 2 هزار مسکن مهر از تعاونی‌های کم‌ کار پس گرفته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد حسن واحدی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای مسکن خراسان‌رضوی اظهار کرد: اعضای کمیته قیمت‌گذاری مسکن مهر را نمایندگانی از دفتر فنی و دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری و ادارات کل راه و شهرسازی، تعاون کار و رفاه اجتماعی، اطلاعات، بنیاد مسکن و مدیران عامل شهرهای جدید بینالود و گلبهار تشکیل می‌دهند.

وی افزود: برای تعیین میزان تغییر قیمت‌ها، تنها نوسانات قیمت در شش ماه اخیر مد نظر قرار می‌گیرد و اگر پیمانکار امکاناتی علاوه بر آنچه که در بخشنامه وجود دارد به مسکن اضافه کرده است، باید متقاضی را مطلع سازد.

جانشین رئیس شورای مسکن خراسان‌رضوی دریافت هرگونه وجه در قالب مشارکت در طرح مسکن مهر را فقط در صورت تایید این کمیته مجاز اعلام کرد و افزود: تعاونی‌ها در صورت ارتکاب تخلف به دادگاه معرفی می‌شوند.

واحدی از فروش پروژه تعاونی‌های کم کار پس از انجام بررسی‌های کارشناسی خبر داد و گفت: مبلغ آورده اعضای تعاونی‌هایی که مایل به ادامه کار نباشند به آنها بازگردانده می‌شود.

وی یادآور شد: تاکنون عقد قرار داد دو هزار و 205 واحد از تعاونی‌های یاد شده با انبوه سازان قطعی شده و ساماندهی تعداد

باقیمانده در دست پیگیری و اقدام است.

انتهای پیام/70006/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول