اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

کهولت سن هاشمی‌ اقتضای ریاست جمهوری را ندارد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: هاشمی‌رفسنجانی امتحان خوبی در فتنه سال 88 پس نداد و کهولت سن وی اقتضای ریاست جمهوری را ندارد.

کهولت سن هاشمی‌ اقتضای ریاست جمهوری را ندارد

حجت‌الاسلام اسماعیل قبادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با تاکید بر اینکه اکبر هاشمی‌رفسنجانی امتحان خوبی در فتنه سال 88 پس نداده است، ادامه داد: کهولت سن هاشمی‌رفسنجانی اقتضای ریاست جمهوری را ندارد.

قبادی تصریح کرد: هاشمی‌ از ارتباطی مناسب با مجلس شورای اسلامی و قوه قضائیه برخوردار نیست و برای اکثر ملت ایران چهره‌ای محبوب قلمداد نمی‌شود.

وی ادامه داد: بسیاری از مسئولان و مؤمنانی که در سال 84 به وی رأی داده بودند، در حال حاضر از تفکر و نظر مثبت خود به هاشمی‌رفسنجانی برگشته‌اند.

قبادی با بیان اینکه ثبت‌نام هاشمی‌ در انتخابات ریاست‌جمهوری بدون محاسبه است و جای بسی سؤال دارد، تصریح کرد: اگر وی برای مردم و ملت ایران محبوب بود، در سال 84 موفق به کسب بالاترین آرا برای ریاست‌جمهوری می‌شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه اظهار داشت: آمدن وی به انتخابات ریاست‌جمهوری نه به صلاح مردم است و نه به صلاح روحانیت و باید این سؤال را پرسید که هاشمی‌رفسنجانی زمانی که از چهره‌ای محبوب برخوردار نیست، قصد همکاری با چه کسی را دارد.

انتهای پیام/2700/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول