اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال جوانان صبای قم:

گام بعدی جوانان صبا صعود به لیگ برتر است

سرمربی تیم فوتبال جوانان صبای قم هدف بعدی شاگردانش را کسب جواز صعود به مسابقات لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور عنوان کرد.

گام بعدی جوانان صبا صعود به لیگ برتر است

مهدی گائینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: خوشبختانه با دعای خیر مردم قم و تلاش و کوشش بسیار تحسین برانگیز بازیکنان در پایان مسابقات این فصل لیگ فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور به مرحله نهایی رسیدیم و دسته‌ اولی شدیم.

وی اضافه کرد: صعودی که با تحمل سختی‌ها و تمرینات سخت و فشرده به دست آید، بسیار شیرین است و به همین خاطر بعد از پایان این مسابقات به شکلی برنامه‌ریزی می‌کنیم تا جواز صعود به رقابت‌های لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور که برای ما ارزشمند است را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال جوانان صبای قم بیان داشت: در مسابقات این فصل فوتبال زیر گروه جوانان کشور از ابتدا به دنبال کسب جواز راهیابی به جمع چهار تیم مرحله پایانی و صعود به لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور بودیم که خوشبختانه این مهم با کسب پنج پیروزی،‌ یک تساوی و دو باخت به دست آمد.

وی ادامه داد:‌ راه سخت و طولانی را تا رسیدن به رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال رده سنی جوانان باشگاه‌های کشور در پیش داشتیم ولی با انگیزه بالایی که بازیکنان داشتند و تیم منسجمی که داشتیم این مهم محقق شد اما حالا باید مسئولان با حمایت خوب خود به فکر تدارک تیمی قوی برای لیگ دسته اول امسال و صعود به مسابقات لیگ برتر باشند.

گائینی اظهار داشت: رفاقت بین تمام اعضای تیم و رقابت برای داشتن تیمی آماده و پرقدرت در مصاف با حریفان، رمز موفقیت تیم فوتبال جوانان قم در رقابت‌های این فصل لیگ زیر گروه فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور بود و این مهم سبب تحقق یک موفقیت بزرگ برای فوتبال قم شد.

وی افزود: در مسابقه برگشت در سنندج در حضور تماشاگران پرتعداد کردستانی برابر تیم آبیدر این شهر فعل خواستن را به معنی واقعی صرف کردیم زیرا دوست نداشتیم کار رسیدن به مقام قهرمانی و کسب جواز صعود به مسابقات لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور متوقف شود.

سرمربی تیم فوتبال جوانان صبای قم تاکید کرد: دیدار قبل با تیم آبیدر یکی از بهترین بازی‌های ما در مسابقات این فصل لیگ زیر گروه فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور بود که خوشبختانه با برتری ما همراه شد زیرا بازی حساسی بود و کوچک‌ترین اشتباه ممکن بود به بهای گزافی تمام شود که خوشبختانه اینگونه نشد و با یک گل پیروز شدیم.

مربی تیم فوتبال جوانان صبای قم تصریح کرد: پس از یک سال تلاش و تحمل سختی‌ها حالا شاهد حضور یک تیم منسجم در رده‌های سنی پایه به عنوان نماینده قم در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور هستیم و باید با قدرت بیشتری امسال آماده این مسابقات شویم.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول