اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تیر ماه

جشنواره فصلی مطبوعات استان همدان برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از برگزاری جشنواره فصلی مطبوعات استان از تیرماه سال جاری خبر داد.

جشنواره فصلی مطبوعات استان همدان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان خسرو بیات ضمن اعلام این خبر افزود: این جشنواره به همت سرای روزنامه‌نگاران استان همدان هر سه ماه یکبار با هدف معرفی و تجلیل از تلاش های پدیدآورندگان آثار برتر در حوزه خبرگزاری‌ها و مطبوعات برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: بخش‌های اصلی این جشنواره شامل مطبوعات محلی، دفاتر نمایندگی خبرگزاری‌ها و سرپرستی روزنامه‌های سراسری است و هر نفر می‌تواند با حداکثر پنج اثر در سه رشته و گرایش در این جشنواره شرکت کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: تیتر، گفت‌وگو، گزارش خبری و گزارش تحلیلی، سرمقاله، مقاله، یادداشت، عکس و صفحه‌آرایی از گرایش‌های این جشنواره است و در مرحله نهایی سه اثر برتر هر گرایش در هر فصل سال توسط داوران منتخب سرای روزنامه‌نگاران کشور انتخاب، معرفی و حائز رتبه و جایزه خواهد شد.

وی با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره دوم تیرماه 1392 است، افزود: آثار ارسالی با موضوعات حماسه سیاسی و اقتصادی، بصیرت‌افزایی و دفع فتنه، ایثار و شهادت، خانواده و پیشگیری از اعتیاد به صورت ویژه بررسی خواهد شد.

بیات خاطرنشان کرد: فرم درخواست شرکت در جشنواره و اعلام مشخصات شرکت‌کنندگان بایستی برای هر زمینه و گرایش به انضمام اصل و یا تصویر تایید شده اثر به صورت جداگانه تکمیل و به همراه اثر تحویل دبیرخانه جشنواره واقع در سرای روزنامه‌نگاران همدان شود.

وی یادآور شد: شرکت‌کنندگان در بخش عکس هم لازم است اصل اثر را در قالب لوح فشرده همراه با ارسال نسخه چاپ شده در رسانه ارسال کنند.

انتهای پیام/89003/ی/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول