اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه عسلویه خبر داد

اجرای 55 برنامه طرح هجرت 3 در عسلویه

جانشین فرمانده سپاه شهرستان عسلویه از اجرای 55 برنامه طرح هجرت 3 در عسلویه خبر داد.

اجرای 55 برنامه طرح هجرت 3 در عسلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، محمد اسلامی‌نژاد صبح امروز در جلسه هماهنگی اردوی هجرت 3 در سپاه عسلویه ضمن تقدیر از بسیج سازندگی این سپاه اظهار داشت: سپاه و بسیج از ابتدای تشکیل تاکنون در راستای موفقیت این نظام اهتمام داشته است.

وی ماموریت بسیج سازندگی را در راستای خدمت‌رسانی به مناطق محروم، اشاعه و ترویج فرهنگ کار و تلاش، کسب تجربیات شغلی و مهارتی و کمک به اقتصاد جامعه دانست و افزود: تنها عامل پیشرفت در بسیج داشتن روحیه ایثار و از خود گذشتگی و کار است.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان عسلویه بر لزوم پیشبرد برنامه‌های بسیج سازندگی تاکید کرد و یادآور شد: مقام عظمای ولایت، امسال را سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری کرده و ما باید تمام تلاش خود را برای محقق شدن شعار امسال به کار ببندیم.

اسلامی‌نژاد از اجرای 55 برنامه طرح هجرت 3 در عسلویه خبر داد و تصریح کرد: از تمام توان و ظرفیت موجود برای بهبود کیفیت برنامه‌های طرح هجرت بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نمی‌دهیم.

وی بیان کرد: امروز بسیجیان در همه عرصه‌ها به ویژه در جنگ نرم حضوری باشکوه دارند و امیدوار هستیم این حضور روزبه‌روز پررنگ‌تر شود.

مسئول بسیج سازندگی عسلویه نیز در این جلسه به کارهای صورت گرفته در این منطقه و مناطق زلزله زده دشتی اشاره کرد و اظهار داشت: بسیج سازندگی با غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان در عرصه‌های سازندگی توانسته است نیروهای متعهد و علاقه‌مند را برای رفع محرومیت‌زدایی در مناطق روستایی سازماندهی کند.

روح‌الله زارع افزود: بسیج سازندگی در عمران و آبادانی منطقه نقشی بی‌نظیر دارد و امسال نیز برنامه‌ریزی بسیار گسترده‌ای در این عرصه صورت گرفته است.

انتهای پیام/2451/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول