اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

پاتروشیف زمانی به آمریکا می‌رود که پاسخ پوتین به اوباما آماده شده باشد

دبیر شورای امنیت روسیه اعلام کرد زمان سفرش به آمریکا بستگی به آماده شدن پاسخ رئیس‌ جمهوری این کشور به پیام کتبی باراک اوباما دارد که باید توسط وی به رئیس‌جمهور آمریکا تحویل داده شود.

پاتروشیف زمانی به آمریکا می‌رود که پاسخ پوتین به اوباما آماده شده باشد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری «نووستی»، "نیکولای پاتروشیف" دبیر شورای امنیت روسیه روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام کرد که زمان سفرش به آمریکا بطور دقیق مشخص نشده است و این سفر بستگی به زمان آماده شدن پاسخ "ولادیمیر پوتین" رئیس‌جمهوری روسیه به پیام کتبی "باراک اوباما" دارد.

نامه پوتین که در حال حاضر کاخ کرملین در حال تهیه آن است، در واقع پاسخی به پیام اوباما است که ماه گذشته توسط "توماس دونیلون" مشاور رئیس‌جمهوری آمریکا به مسکو آورده شد.

دبیر شورای امنیت روسیه همچنین اعلام کرد که وی در جریان سفر آتی خود به واشنگتن، با دنیلون، همتای آمریکایی خود و اعضای شورای امنیت ملی این کشور ملاقات خواهد داشت.

پاتروشیف در مورد امکان دیدار خود با باراک اوباما گفت: این ملاقات هنوز بطور دقیق مشخص و برنامه ریزی نشده، ولی پیام رئیس‌جمهوری روسیه باید شخصا به دست رهبر آمریکا تحویل داده شود.

وی افزود: در حال حاضر برای طرف آمریکایی مسئله مهم آن است که ما این پیام را دریافت کرده و قطعا به آن پاسخ خواهیم داد و من فکر می‌کنم که تبادل این پیام‌ها به تقویت روابط دوجانبه کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول