اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سوم خرداد

همایش پیاده‌روی خانوادگی در استان البرز برگزار می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز از برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در البرز همزمان با سوم خرداد خبر داد.

همایش پیاده‌روی خانوادگی در استان البرز برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علیرضا جوانمردی ظهر امروز در جلسه ستاد برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی اظهار داشت: این همایش روز جمعه سوم خردادماه ساعت شش صبح از میدان طالقانی کرج به تپه نورالشهدا برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و در راستای برپایی همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی عزم جدی برای برگزاری این همایش در استان وجود دارد و خوشبختانه تمام تدابیر جهت برگزاری باشکوه این راهپیمایی در روز جمعه سوم خردادماه اتخاذ شده است.

این مسئول گفت: همه کمیته‌ها باید با تلاش مضاعف و با همت بالا سعی در برگزاری هرچه بهتر این مراسم داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز خاطرنشان کرد: با توجه به مصادف شدن برگزاری این همایش پیاد‌ه‌روی با سالروز آزادسازی خرمشهر پیش‌بینی می‌شود که با استقبال بی‌نظیر شهروندان کرجی روبه‌رو شویم.

جوانمردی تصریح کرد: مسیرهای پیش‌بینی شده جهت راهپیمایی خانوادگی از میدان نبوت و میدان اسبی به سمت میدان طالقانی و از میدان طالقانی به سمت میدان نورو تپه نورالشهدا محل تجمع پایانی این همایش پیاده‌روی است.

وی ادامه داد: هم‌اکنون ستادی متشکل از چندین کمیته مجزا با محوریت اداره کل ورزش و جوانان استان البرز تشکیل شده و هر روز با تشکیل جلسه‌های مستمر کلیه برنامه‌های این همایش در حال پیگیری و وارد مرحله اجرایی خود شده است.

جوانمردی همچنین از اعزام کشتی‌گیران البرزی برای حضور در جام شاهد خبر داد و گفت: کشتی‌گیران اعزامی البرز برای حضور در جام شاهد به رقابت‌های انتخابی تیم ملی معرفی شدند.

وی افزود: این رقابت‌ها مورخ 25 و 26 اردیبهشت‌ماه جاری به میزبانی شهر رستم‌کلای استان مازندران برگزار خواهد شد.

جوانمردی کشتی‌گیران اعزامی به استان البرز در وزن 50 کیلوگرم را سعید آقاعلی، وزن 55 کیلوگرم حسین رحیمی و ابوالفضل چهاردوکی، در وزن 66 کیلوگرم امید نظام دوست و مجتبی رنجبر و وزن 96 کیلوگرم امید دهستانی عنوان کرد.

به گفته وی، مربیان این کشتی‌گیران محمد کرمانی، حمید جمشیدی و محمد کمالی روستا با آنان همراه خواهند شد.

انتهای پیام/2302/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول