اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته میراث فرهنگی

کاوش‌های باستان‌شناسی خراسان‌شمالی به نمایش در می‌آید

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌شمالی گفت: کاوش‌های باستان‌شناسی محوطه‌های تاریخی استان در مجموعه فرهنگی ـ تاریخی مفخم به نمایش درمی‌آید.

کاوش‌های باستان‌شناسی خراسان‌شمالی به نمایش در می‌آید

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی، علی کاظمی برپایی این نمایشگاه را در چارچوب برنامه‌های هفته میراث فرهنگی عنوان کرد.

وی با تشریح برنامه‌های گرامیداشت روز موزه‌ها و هفته میراث فرهنگی و صنایع دستی  در خراسان شمالی گفت:جشنواره و نمایشگاه میراث فرهنگی در کاخ موزه سعدآباد توسط خراسان شمالی در سه غرفه شامل غرفه میراث فرهنگی، غرفه فرصت‌های سرمایه گذاری و صنایع دستی ، غرفه مشاور و سیاه چادر برپا خواهد شد.

کاظمی افزود: 28 اردیبهشت ماه نیز موسیقی سنتی اقوام خراسان شمالی در این مراسم فرهنگی برگزار که  بسته‌های فرهنگی نیز در بین عموم توزیع خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی استان خراسان شمالی برپایی کارگاه آموزش عکاسی، کارگاه آموزش عمومی باستان شناسی و مسابقه عکس را از دیگر برنامه‌های این ایام برشمرد.

وی از برگزاری تور یک روزه داخل استان و مراسم تجلیل از فعالان میراث فرهنگی در تاریخ 27 و28 اردیبهشت  هم خبر داد و گفت: به همین منظور از فعالان حوزه میراث فرهنگی ، تهیه کنندگان و انجمن‌های برتر تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/63002/غ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول