اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی خبر داد

فعالیت 7 تعاونی فراگیر ملی در خراسان جنوبی

معاون مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با اشاره به فعالیت هفت تعاونی فراگیر ملی در خراسان جنوبی گفت: تشکیل تعاونی‌های فراگیر ملی گامی برای تقویت اقشار ضعیف جامعه است.

فعالیت 7 تعاونی فراگیر ملی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حسن احترامی ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی 90 واحد مسکن مهر تعاونی فراگیر ملی شهرستان فردوس اظهار کرد: یکی از شرایط اصلی تشکیل تعاونی‌ها این است که 70 درصد اعضای آن را دهک‌های پایین جامعه تشکیل دهند.

وی با اشاره به فعالیت هفت تعاونی فراگیر ملی در خراسان جنوبی، افزود: تشکیل تعاونی‌های فراگیر ملی گامی برای تقویت اقشار ضعیف جامعه است.

معاون مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی، عملکرد تعاونی فراگیر ملی بانیان بهزیست فردوس را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: شرکت تعاونی فراگیر ملی فردوس با فعالیت‌های متعدد خود رتبه نخست خراسان جنوبی را از آن خود کرده است.                                                                        

فرماندار فردوس نیز ساخت مسکن ارزان قیمت را از اولویت‌های کاری تعاونی‌های فراگیر ملی دانست و تصریح کرد: باید به سمتی پیش برویم که برای ساخت مسکن، تشکل‌های خصوصی وارد عرصه شوند.

محمدرضا رجبی‌مقدم یکی از دغدغه‌های اصلی خود را رشد نامتقارن فردوس اعلام کرد و افزود: توسعه خطی یک شهر علاوه بر ایجاد مشکلاتی در حوزه شهرسازی و خدمات‌رسانی، سبب بالا بردن هزینه‌های اجتماعی نیز می‌شود.

وی با بیان اینکه عده‌ای از مردم بدون پرداخت هزینه، زمین‌های خود را رها می‌کنند، تصریح کرد: مردم شهرستان فردوس هزینه سرانه سطح 250 مترمربع را پرداخت می‌کنند در حالی که این میزان باید 110 مترمربع باشد.

فرماندار فردوس سرعت عمل در ساخت مسکن و صرفه‌جویی در مصالح و هزینه‌ها را از جمله موارد مورد توجه تعاونی‌های مسکن عنوان کرد.

شهردار فردوس نیز با اعلام مشارکت در ساخت مسکن ارزان قیمت و باکیفیت در این شهرستان، یادآور شد: اراضی رها شده در محدوده شهرک فراگیر برای ساخت و ساز مستعد است و شهرداری نیز حاضر به کاهش 50 درصد سهم خود برای انجام امور خیر است.

حمید حلاج‌مقدم گفت: شهرداری آماده هرگونه همکاری در ارتباط با تخفیف هزینه‌های ساختمانی برای ساخت مسکن ارزان قیمت و حمایت از اقشار کم درآمد جامعه است.

انتهای پیام/69007/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول