اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

در دیدار با وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی

مقامات ارتش آزاد سوریه: با اسرائیل مشکلی نخواهیم داشت

مقامات نظامی ارتش آزاد بعد از دیدار با وزیر دادگستری اسرائیل در همایش موسسه واشنگتن برای سیاست‌های خاور نزدیک تأکید کردند که حکومت آینده آنها با اسرائیل مشکلی نخواهد داشت.

مقامات ارتش آزاد سوریه: با اسرائیل مشکلی نخواهیم داشت

به گزرش خبرگزاری فارس به نقل از شبکه خبری «المنار»، مقامات نظامی ارتش آزاد وابسته به معارضان حکومت سوریه در دیدار با «زیپی لیونی» وزیر دادگستری اسرائیل و «موتی کاهانا» تاجر اسرائیلی در «همایش موسسه واشنگتن برای سیاست‌های خاور نزدیک» تأکید کردند که حکومت آینده سوریه با حضور معارضان با رژیم صهیونیستی مشکلی نخواهد داشت.

کاهانا در حالی که پرچم ارتش آزاد را بالای سر برده بود گفت:‌ یهودی‌ها و اسرائیلی‌ها نمی‌توانند دست روی دست بگذارند در حالی که زنان و کودکان سنی کشته می‌شوند و نمی‌توان شاهد هولوکاست دیگری بود.

وی افزود: وارد شدن به سوریه برای من حکم وارد شدن به تل‌آویو را دارد و حمایت مالی از ارتش آزاد را ادامه خواهم داد.

از سوی دیگر «عبدالجبار العکیدی» یکی از افسران ارتش آزاد با تقدیر از تجاوز اخیر اسرائیل به سوریه گفت: این حملات با دقت بالایی صورت گرفت که مشکلات جانبی نیز به همراه نداشت.

سرهنگ «عبدالحمید زکریا» نیز تأکید کرد که حکومت آینده سوریه هیچ مشکلی با اسرائیل نخواهد داشت و تنها اختلاف مردم سوریه و اسرائیل مسأله جولان است.

این دو مقام نظامی ارتش آزاد همچنین از واشنگتن خواست که به پایگاه‌های ارتش سوریه حمله کنند تا نظام حکومت سوریه را نابود کنند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول