اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسدآباد:

برخورد ارشادی با واحدهای متخلف با قاطعیت همراه باشد

فرماندار اسدآباد گفت: باید در کنار برخورد ارشادی با واحدهای صنفی متخلف با آنان قاطعانه برخورد شود.

برخورد ارشادی با واحدهای متخلف با قاطعیت همراه باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، حمزه عبدکوند پیش از ظهر امروز در کمیسیون تنظیم بازار شهرستان اسدآباد با بیان اینکه برخورد ارشادی با افراد متخلف می‌تواند تأثیرگذار باشد، اظهار داشت: باید در کنار برخوردهای ارشادی با واحدهای صنفی قاطعانه با آنان برخورد کنیم.

وی با اشاره به محول کردن نظارت نانوایی‌ها به اداره صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: باید با نظارت بیشتر بر واحدهای نانوایی، نارضایتی مردم را به حداقل برسانیم.

فرماندار شهرستان اسدآباد در ادامه با تذکر به برخی اتحادیه‌های صنفی که بیش از حد مجاز پروانه کسب صادر می‌کنند، از اداره صنعت، معدن  و تجارت خواست این امور را پیگیری کنند.

رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان اسدآباد نیز از یک هزار و 433 مورد بازرسی در سطح واحدهای صنفی شهرستان خبر داد و افزود: در بازرسی‌های انجام شده تعداد 102 مورد تخلف صورت گرفته که آن‌ها تشکیل پرونده شده و به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع داده شدند.

علی حیدری اضافه کرد: بیشترین تخلفات واحدهای صنفی در زمینه گرانفروشی و عدم درج قیمت بر روی اجناس است.

رئیس امور صنفی شهرستان اسدآباد هم با بیان اینکه 3 هزار و 395 واحد صنفی در سطح این شهرستان وجود دارد، افزود: در سال گذشته توانستیم 225 واحد را قانون‌مند کنیم.

محمدحسین نگهداری با بیان اینکه ما برای توجیه واحدهای صنفی و همچنین برخورد با متخلفان برخورد ارشادی را در پیش گرفته‌ایم، تصریح کرد: ما به این نتیجه رسیده‌ایم که برای قانونمند کردن بازاریان و اصناف باید برخورد ارشادی و توجیهی را در اولویت قرار دهیم.

انتهای پیام/89008/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول