اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته میراث فرهنگی صورت می‌گیرد

برگزاری تور ملایرگردی / 105 تابلوی اماکن تاریخی ملایر رونمایی می‌شود

مدیر میراث فرهنگی، صنایع ‌دستی و گردشگری ملایر گفت: در نمایشگاه موزه لطفعلیان ملایر 105 تابلو از اماکن تاریخی قبل از مرمت، حین مرمت و بعد از مرمت به نمایش گذاشته می‌شود.

برگزاری تور ملایرگردی / 105 تابلوی اماکن تاریخی ملایر رونمایی می‌شود

محمد بشری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره به برنامه‌های هفته میراث فرهنگی، اظهار کرد: در هفته میراث فرهنگی برنامه‌های متنوعی در شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اهمیت میراث فرهنگی در هویت و اساس تاریخ یک ملت است، افزود: هفته میراث فرهنگی امسال با شعار جهانی «موزه‌ها، حافظه + خلاقیت» است که برای برنامه‌ریزی در خصوص اجرای برنامه‌ها جلساتی نیز تشکیل شده است.

مدیر میراث فرهنگی، صنایع ‌دستی و گردشگری ملایر از برگزاری نمایشگاه تصاویر از آثار تاریخی شهرستان ملایر خبر داد و گفت: در این نمایشگاه که در موزه لطفعلیان ملایر برگزار می‌شود 105 تابلو از اماکن تاریخی قبل از مرمت، حین مرمت و بعد از مرمت به نمایش گذاشته می‌شود.

وی اضافه کرد: عصر شعر و اجرای موسیقی سنتی نیز همزمان با هفته میراث فرهنگی در عمارت مصدقی ملایر برگزار می‌شود.

بشری از برگزاری تور ملایرگردی ویژه فرهنگیان و دانشجویان خبر داد و افزود: اما تور ویژه‌ای نیز برای خبرنگاران شاغل در ملایر به منظور قدردانی از تلاش‌های آنها برای توسعه و معرفی میراث فرهنگی به صورت یک روزه در نظر گرفته شده است.

وی در پایان سخنانش با بیان اینکه خبرنگاران به عنوان رکن چهارم توسعه نقش پررنگی را در هر بخش دارند، افزود: در همین راستا بازدید از موزه، بام ملایر، ارگ نوشیجان و شهر زیرزمینی سامن برای آنها در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/89003/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول