اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته هلال احمر صورت گرفت

رژه نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر بشرویه

به مناسبت هفته هلال احمر و صلیب سرخ رژه موتوری خودروها و نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر بشرویه برگزار شد.

رژه نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر بشرویه

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، رئیس جمعیت هلال احمر بشرویه صبح امروز در مراسم رژه موتوری خودروها و نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر این شهرستان اظهار داشت: 18 تا 24 اردیبهشت به عنوان هفته هلال احمر و صلیب سرخ نامگذاری شده است.

علیرضا عارفیان ادامه داد: به همین مناسبت رژه موتوری با شرکت 30 خودروی امدادی و موتورسیکلت جمعیت هلال احمر بشرویه برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف از برگزاری این رژه آشنایی با تجهیزات و نیروهای امدادی و همچنین وحدت و یگانگی دستگاه‌های اجرایی و ادارات عضو ستاد بحران است تا به هنگام بروز حوادث و در مواقع اضطراری حضور سریع و به‌موقع در صحنه داشته باشند.

رئیس جمعیت هلال احمر بشرویه با بیان اینکه در این مانور بیش از 25 امدادگر و نجاتگر حضور دارند، تصریح کرد: این رژه موتوری با همکاری ادارات و نهادهای ستاد بحران و حوادث شهرستان همچون فرمانداری، شهرداری، اداره برق، منابع طبیعی، پست، اورژانس، آتش‌نشانی، نیروی انتظامی، پلیس راه، آبفای شهری و اداره گاز برگزار می‌شود.  

عارفیان عنوان کرد: در این رژه انواع خودروهای سبک و سنگین نظیر خودروی نجات، آمبولانس، تانکر آب، موتور سیکلت و ماشین‌های سنگین به نمایش درمی‌آید.  

برپایی ایستگاه‌های سلامت در نماز جمعه   

وی با اشاره به حضور گسترده امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر بشرویه در نماز جمعه گفت: بیش از 100 نفر از امدادگران و اعضای جمعیت هلال احمر پس از حضور در نماز جمعه در اعتراض به اهانت بی‌شرمانه و هتک حرمت به حرم حجر‌بن‌ عدی در مراسم راهپیمایی شرکت کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر بشرویه اضافه کرد: همچنین ایستگاه‌های سلامت در ورودی های نماز جمعه برپا شده و کنترل فشار خون نمازگزاران، توزیع پوستر، بروشور و مسابقه پیامکی انجام شد.

غبارروبی و عطرافشانی مزار 152 شهید شهرستان بشرویه

همچنین به مناسبت هفته هلال احمر جمعی از امدادگران و نجاتگران خواهر جمعیت هلال احمر شهرستان بشرویه مزار 152 شهید شهرستان بشرویه را غبارروبی و عطرافشانی کردند.

انتهای پیام/69006/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول