اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک فعال بخش خصوصی تاکید کرد

کاهش 80 درصدی مصرف بهینه سوخت با عایق بتونی صنعتی

مدیرعامل شرکت همسان فوم گفت: با استفاده از عایق بتونی ICF مصرف بهنیه‌سازی سوخت در امر ساختمان سازی به 80 درصد کاهش پیدا می‌کند.

کاهش 80 درصدی مصرف بهینه سوخت با عایق بتونی صنعتی

جعفر مهرآموز در حاشیه برگزاری همایش ملی اقلیم، ساختمان و بهینه‌سازی مصرف انرژی در اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مورد محصول ارائه شده خود در این همایش اظهار کرد: این محصول تکنولوژی جدید در صنعت ساختمان دارد و مصرف بهینه سوخت را 80 درصد پوشش می‌دهد.

وی با بیان اینکه استانداری، شهرداری، سازمان نظام مهندسی و اداره استاندارد باید از این طرح حمایت کنند، افزود: این روش در همه کشورهای خارجی در حال اجرا است و باید بتوان تفکر سنتی را کنار بگذاریم و بحث بهینه‌سازی سوخت را به حداقل برساند.

مدیرعامل شرکت همسان فوم تصریح کرد:  ICF عایق‌های ماندگار بتونی برای ساختمان است که فضای خوبی برای معماری ایجاد کرده که یکی از نتایج آن سرعت بالا است که 50 درصد سرعت بالاتری نسبت به روش قبلی دارد.

وی ادامه داد: هدف ما بیشتر فرهنگسازی است به نحوی که هزینه‌های بانکی را کاهش می‌دهند و باید دید سنتی را به صنعتی تبدیل کنیم.

مهرآموز گفت: عایق ماندگار و عایق صوت از دیگر مزایای این محصول است که هزینه ناچیزی دارد که در مقایسه با مصرف انرژی به عنوان مثال ساختمان سنتی در سه یا دو ماه برای انرژی گاز 140 هزار تومان هزینه دارد در حالی که با استفاده از سازه از ICF روی 30 هزار تومان است و توجه به این موضوع می‌تواند صرفه جویی خوبی به همراه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه مزایا در آینده روی بحث کاهش هزینه سوخت و کاهش بهره سرمایه است، اضافه کرد: بحث افزایش انرژی‌ها در این وهله می‌تواند کم هزینه باشد.

مدیرعامل شرکت همسان فوم تصریح کرد: این روش ساخت و ساز در اصفهان، جنوب و تهران مورد استفاده قرار گرفته است، اما هنوز به نقطه‌ای که استانداری از ما حمایت کند نرسیدیم.

وی تاکید کرد: ما انتفاعی فکر نمی‌کنیم و معتقد هستیم که یکی از چشم‌اندازها در حد امکان صنعت ساختمان‌سازی، حمایت مسئولان در امر ساختمان و تبدیل این صنعت از سنتی‌سازی به صنعتی‌سازی شدن است.

انتهای پیام/63012/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول