اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر دومین همایش ملی ساختمان و بهینه‌سازی خبر داد

صدور گواهینامه پایان دوره 16 ساعته برای شرکت‌کنندگان در همایش ملی اقلیم

دبیر دومین همایش ملی اقلیم، ساختمان و بهینه‌سازی گفت: برای مشارکت کنندگان در این همایش گواهینامه پایان دوره 16 ساعته صادر می‌شود.

صدور گواهینامه پایان دوره 16 ساعته برای شرکت‌کنندگان در همایش ملی اقلیم

نوربخش صادقی در حاشیه برگزاری همایش ملی اقلیم، ساختمان و بهینه‌سازی مصرف انرژی در اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مورد برنامه این همایش دو روزه اظهار کرد: این همایش یک پنل تخصصی با ارائه 102 مقاله دارد که دو مقاله به صورت پوستر ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه 17 کارگاه تخصصی آموزشی در این همایش وجود دارد، افزود: آخرین دستاوردهای «مصرف بهینه انرژی در ساختمان» این دو روز ارائه می‌شود.

دبیر دومین همایش ملی اقلیم، ساختمان و بهینه‌سازی تصریح کرد: در مرحله نخست هزار مقاله به دبیرخانه همایش ارائه شد که 800 مقاله به عنوان‌های مرتبط پذیرفته شد و بعد حدود 373 مقاله مردود اعلام شد.

وی اضافه کرد: 123 مقاله برای چاپ پذیرفته و در هفت محور از جمله شهرسازی و معماری و انرژی پایدار، ساختمان و تأسیسات و انرژی پایدار، فناوری و انرژی پایدار، سلامت و انرژی پایدار، ساختمان و مصرف انرژی و حفاظت محیط زیست و سلامت ارائه شد.

صادقی گفت: در همایش دو روزه شرکت کنندگان و متخصصان کارگاه‌ها گواهینامه مرتبط  16 ساعته از استانداری اصفهان، کارگاه تخصصی از سازمان فنی و حرفه‌ای، گواهینامه مدیریت بهره‌وری از سازمان نظام مهندسی گواهینامه و مدیریت بهره‌وری صادر می‌شود.

وی اضافه کرد: در پایان اختتامیه این همایش از 52 مقاله آثار برتر ارائه و 12 مقاله تقدیر می‌شود.

انتهای پیام/63012/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول