اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

مازندران متعهد به ایجاد 80 هزار فرصت شغلی شد

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار مازندران گفت: امسال مازندران متعهد به ایجاد بیش از 80 هزار فرصت شغلی شد.

مازندران متعهد به ایجاد 80 هزار فرصت شغلی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، ولی‌الله فرزانه بعدازظهر امروز در جلسه شورای اشتغال استان که در استانداری مازندران تشکیل شد، اظهار داشت: با اتخاذ راهکارهای درست و اصولی، زمینه ایجاد فرصت‌های شغلی در استان شناسایی شود.

وی تعهد ایجاد فرصت‌های شغلی امسال مازندران را بیش از 80 هزار شغل دانست و ادامه داد: تعهد سال گذشته مازندران در ایجاد فرصت‌های شغلی حدود 99 هزار شغل بود.

این مسئول تصریح کرد: با تلاش‌های انجام شده 85 درصد تعهدات سال گذشته مازندران در بحث ایجاد اشتغال محقق شد.

فرزانه عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در سال گذشته را برای ایجاد فرصت‌های شغلی مطلوب ارزیابی کرد و افزود: فرصت‌های شغلی ایجاد شده در مازندران در سامانه رصد به ثبت رسیده است.

وی فرصت‌های شغلی ایجاد شده در دستگاه‌های اجرایی را در حالت مقایسه‌ای قرار داد و گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت توانست 10 هزار و 898 شغل، سازمان جهاد کشاورزی 17 هزار و 287 شغل، کمیته امداد 9 هزار و 723 شغل، صندوق مهر امام رضا(ع) 3 هزار و 904 شغل، حمل و نقل و پایانه‌ها 2 هزار و 75 شغل، میراث فرهنگی و گردشگری 3 هزار و 884 شغل و بنیاد شهید و امور ایثارگران، یک هزار و 117 فرصت شغلی را سال گذشته در مازندران ایجاد کردند.

فرزانه با تاکید بر اینکه ظرفیت‌های فراوانی برای ایجاد اشتغال در کشور وجود دارد که باید در مازندران شناسایی شوند، خاطرنشان کرد: با صدور مجوز های تاسیس واحدهای تولیدی می‌توان الزاماتی را برای طرف قرارداد ایجاد کرد که سبب اشتغال شود.

وی اضافه کرد: ناظر و مدیر فنی برای هر واحد شالیکوبی ظرفیت اشتغال است که می‌تواند در مازندران مورد توجه قرار گیرد.

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار مازندران اظهار داشت: در طرح الزام حضور ناظر فنی در شالیکوبی‌های مازندران می‌توان یک هزار و 100 فارغ التحصیل رشته مرتبط را بکارگیری کرد.

انتهای پیام/86006/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول