اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بیمه سلامت استان مرکزی:

بیماران خاص استان زیر پوشش طرح تخفیف بیمه سلامت قرار می‌‌گیرند

مدیرکل بیمه سلامت استان مرکزی گفت: بیماران خاص استان زیر پوشش طرح تخفیف بیمه سلامت قرار می‌‌گیرند.

بیماران خاص استان زیر پوشش طرح تخفیف بیمه سلامت قرار می‌‌گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، محمد جیریایی در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس ابلاغیه جدید بیمه سلامت ایرانیان تمام بیماران خاص می‌توانند از تخفیفات درمانی این بیمه بهره‌مند شوند.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون دو هزار و 111 نفر بیمار خاص در استان شناسایی شده‌اند که از این تعداد 943 نفر زیر پوشش بیمه سلامت استان قرار داشته و از خدمات بیمه پایه سلامت بهره‌مند هستند.

مدیرکل بیمه سلامت استان مرکزی ادامه داد: بیمارانی که از خدمات بیمه سلامت برخوردار هستند 80 نفر مبتلا به بیماری هموفیلی، 78 نفر مبتلا به بیماری تالاسمی، 390 نفر مبتلا به بیماری ام‌ اس، 227 نفر مبتلا به بیماری دیالیز و 168 نفر مبتلا به بیماری پیوند کلیه هستند.

جیریایی خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبات جدید، بیماران خاصی که تحت پوشش بیمه نیستند از تخفیف کامل بیمه ایرانیان برخوردار می‌شوند و دفترچه بیمه پایه به صورت رایگان در اختیار این بیماران قرار خواهد گرفت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از کسب رتبه برتر این دستگاه در کشور خبر داد و گفت: واحد روابط عمومی این سازمان موفق شد در جشنواره روابط‌ عمومی‌های برتر کشور رتبه اول را به خود اختصاص دهد.

انتهای پیام/87002/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول