اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی شوشتر خبر داد

آغاز برداشت هندوانه وخربزه در شوشتر

رئیس جهاد کشاورزی شوشتر از شروع برداشت هندوانه و خربزه در این شهرستان خبر داد و گفت: برداشت محصول هندوانه و خربزه شوشتر ادامه دارد.

آغاز برداشت هندوانه وخربزه در شوشتر

نادر پوررکنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: برداشت هندوانه و خربزه در شهرستان آغاز شده است و ارسال محصول به سایر استان‌های کشور ادامه دارد.

وی درباره سطح زیر کشت هندوانه در این شهرستان افزود: درسال جاری در شهرستان شوشتر 2 هزار هکتار زیرکشت این محصول رفته است و برداشت از این مزارع از روزهای گذشته آغاز شده است.

رئیس جهاد کشاورزی شوشتر در مورد عملکرد این محصول در اراضی شهرستان خاطرنشان کرد: عملکرد هندوانه 25 تا 30 تن در هکتار است.

* آغاز برداشت خربزه

رئیس جهاد کشاورزی شوشتر با اشاره به اینکه برداشت محصول خربزه نیز در مزارع آغاز شده است، گفت: برداشت محصول خربزه در سطح شوشتر آغاز شده و کشاورزان در حال برداشت محصول و ارسال به بازارهای شهرستان‌های مجاور هستند.

وی درباره سطح زیر کشت خربزه در شهرستان عنوان کرد: 500 هکتار از اراضی این شهرستان به زیرکشت خربزه رفته است.

پوررکنی درباره عملکرد این محصول در اراضی کشت شده شوشتر تأکید کرد: متوسط عملکرد مزارع هندوانه خوزستان 25 تا 30 تن در هر هکتار است .

به گزارش خبرنگار فارس، شهرستان شوشتر یکی از بزرگترین تولیدکنندگان هندوانه و خربزه در خوزستان به شمار می‌آید و همه ساله در عرضه این محصولات به بازار خوزستان نقش بسزایی دارد.

انتهای پیام/72006/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول