اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه تبریز خبر داد

کسب 30 رتبه تک رقمی توسط دانشجویان دانشگاه تبریز در آزمون دکتری

رئیس دانشگاه تبریز گفت: دانشجویان دانشگاه تبریز با درخشش در آزمون دوره دکتری «Ph.D» (نیمه‌ متمرکز) سال 1392، رتبه‌های برتر رشته‌های مختلف این آزمون را کسب کردند.

کسب 30 رتبه تک رقمی توسط دانشجویان دانشگاه تبریز در آزمون دکتری

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، پرویز آژیده اظهار کرد: دانشجویان این دانشگاه در آزمون دکترای سال جاری، موفق به کسب 31 عنوان تک رقمی در رشته‌ها و گرایش‌های مختلف شدند.

وی با بیان اینکه فاطمه کیوانی در رشته علوم و صنایع غذایی، گرایش شیمی مواد غذایی، خدیجه آل‌کثیر در رشته علوم باغبانی، راضیه سلامت در رشته ماشین‌های کشاورزی و هادی عربلوی مقدم در رشته مدیریت رتبه‌های اول را کسب کردند، افزود: همچنین در این آزمون علی ایمانپور در رشته مدیریت ورزشی، نسیم شاویسی در رشته بهداشت و کنترل کیفی مواد غذایی و محسن نظری فارسانی در رشته فرهنگ و زبان‌های باستانی رتبه دوم را به خود اختصاص دادند.

رئیس دانشگاه تبریز در ادامه خاطرنشان کرد: رتبه سوم این آزمون را مرتضی مظفری در رشته داخلی دام‌های بزرگ و محمدرضا یوسفی حلوایی در رشته ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی کسب کردند و روح‌الله فتحیان در رشته مدیریت ورزشی و حسین رهبری در رشته ماشین‌های کشاورزی، محمود احمدزاده در رشته فیزیولوژی ورزشی، مهری سجادیان در رشته ریاضی کاربردی و سینا اخباری در رشته مهندسی ساخت و تولید نیز رتبه‌های چهارم را بدست آورند.

وی گفت: در این آزمون علمی بیتا فضلعلی‌زاده در رشته علوم باغبانی، گرایش گیاهان زینتی، هادی کریمی در رشته ماشین‌های کشاورزی، کبری اشتیاقی در رشته آموزشی اقتصاد کشاورزی، علی افروزی در رشته آبیاری و زهکشی، صغری ولی‌زاده در رشته بهداشت و کنترل کیفی مواد غذایی و سمیرا عارفی اسکویی در رشته شیمی کاربردی رتبه‌های پنجم رشته‌های مختلف کنکور دکتری امسال را کسب کردند.

رئیس دانشگاه تبریز با بیان اینکه در این آزمون محمد مصطفی پوریوسف در رشته علوم دامی، فرشاد کاکاوند در رشته علوم باغبانی و هاشم محمودی در رشته آموزشی اقتصاد کشاورزی، داود صالح‌نیا در رشته مدیریت ورزشی و شیما طریقی در رشته فناوری‌های تولید مثل دام رتبه ششم را از آن خود کردند، یاد آور شد: اکرم جوادی در رشته آموزشی اقتصاد کشاورزی رتبه هفتم و پریسا علیزاده در رشته آموزشی اقتصاد کشاورزی و میرصادق سید زوار در رشته مهندسی ساخت و تولید رتبه هشتم و سید امین مرتضوی، علی الفتی، فرزانه فیل‌کش و زهرا مراتی در رشته علوم دامی و شهنام اشتری در رشته علوم باغبانی رتبه نهم را بدست آوردند.

انتهای پیام/60002/ع/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول