اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور اطلاع‌رسانی طرح ملی ارتقای سلامت ایرانیان صورت گرفت

ارسال 40 هزار پیامک طرح ارتقای سلامت ایرانیان برای گچسارانی‌ها

رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: به منظور اطلاع‌رسانی و دعوت از مردم برای شرکت در طرح ملی ارتقای سلامت ایرانیان، افزون بر 40 هزار پیامک برای شهروندان این شهرستان ارسال شده است.

ارسال 40 هزار پیامک طرح ارتقای سلامت ایرانیان برای گچسارانی‌ها

ستار اسدپور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار داشت: طرح ملی سلامت ایرانیان از 14 اردیبهشت‌ماه همزمان با سراسر کشور در این شهرستان آغاز شده و تا 24 اردیبهشت ادامه دارد.

اجرای طرح ملی سلامت ایرانیان در 13 پایگاه بهداشتی گچساران

وی با اشاره به اینکه‌ این طرح به صورت رایگان اجرایی شده است، افزود: طرح سلامت ایرانیان به صورت کشوری بوده و در این شهرستان در 10 مرکز بهداشتی و درمانی شهری و سه پایگاه بهداشتی اجرایی شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران از ارسال 40 هزار پیامک بر روی تلفن همراه مردم این شهرستان، در ارتباط با اجرای طرح ملی ارتقای سلامت ایرانیان خبر داد.

اسدپور ادامه داد: طرح ملی ارتقای سلامت ایرانیان، با هدف سنجش فشار خون، قد و وزن افراد بالای 30 سال اجرایی شده است.

وی با اشاره به کاربرد تکنولوژی‌های نوین در امور بهداشتی عنوان کرد: بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده در مراکز اجرای طرح، عمده‌ترین راه اطلاع از اجرای طرح و ترغیب به شرکت در آن از دیدگاه مراجعان، دریافت پیامک است.

اسدپور تأکید کرد: با توجه به ثبت اطلاعات سلامت افراد بالای 30 سال در پرونده‌های الکترونیک و تأثیر میزان فشار خون و تناسب اندام در سلامتی، لازم است در تاریخ مقرر، برای حضور در پایگاه‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی اقدام شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران با بیان اینکه پس از سنجش میزان فشار خون، قد و وزن مراجعان، بسته‌های آموزشی در اختیار آنان قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: امیدواریم این اقدام در آینده، سبب کاهش تعداد مبتلایان به فشار خون بالا و بیماری‌های قلبی و عروقی شود.

اسدپور اطلاع از وضعیت سلامت افراد جامعه به منظور برنامه‌ریزی مؤثر برای ارتقای سطح سلامت افراد را ضروری دانست و تصریح کرد: شهروندان با حضور به موقع خود در پایگاه‌های پایش سلامت در گچساران همکاری لازم را با مجموعه شبکه بهداشت و درمان گچساران داشته باشند.

انتهای پیام/82001/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول