اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فوتبال جوانان کشور

صبای قم در خانه مقابل آبیدر سنندج متوقف شد

تیم فوتبال جوانان صبای قم در دیدار رفت مرحله چهارم رقابت‌های لیگ فوتبال جوانان قهرمانی باشگاه‌های کشور مقابل میهمان خود آبیدر سنندج نتیجه‌ای بهتر از تساوی کسب نکرد.

صبای قم در خانه مقابل آبیدر سنندج متوقف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بر اساس برنامه سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، رقابت‌های فصل جاری لیگ فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور در شهرهای مختلف کشورمان ادامه یافت و طی آن در قم تیم جوانان صبای قم برابر میهمان خود تیم آبیدر سنندج به تساوی دست یافت.

مسابقه دو تیم از دور رفت مرحله چهارم مسابقات لیگ فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور به میزبانی تیم جوانان صبای قم در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم به انجام رسید و طی آن صبایی‌ها در حضور تماشاگران خود با نتیجه یک بر یک به تساوی رضایت دادند.

با توجه به پیروزی‌های پرگل تیم فوتبال جوانان صبای قم برابر تیم‌های فوتبال جوانان ارزش ورامین در مرحله اول، پالایش نفت اصفهان در مرحله دوم و آبی پوشان مرکزی در مرحله سوم رقابت‌های فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور انتظار می‌رفت صبایی‌ها در این دیدار نیز بازی پرگلی به نمایش بگذارند اما موقعیت‌های متعدد بازیکنان صبا در مقابل دروازه حریف به سادگی به هدر رفت.

فوتبالیست‌های جوان صبای قم در این دیدار تیم برتر میدان بودند اما بر خلاف جریان مسابقه این تیم میهمان بود که با استفاده از تک موقعیت خود در نیمه نخست توانست دروازه تیم فوتبال جوانان صبای قم را گشوده و 45 دقیقه اول را با برد پشت سر بگذارد.

با این حال تک گل تیم آبیدر سنندج در نیمه نخست پایان کار نبود و در نیمه دوم فوتبالیست‌های تیم صبای قم با کنترل توپ و میدان و احاطه کامل بر جریان مسابقه، برتری خود را نسبت به حریف نشان دادند و در دقیقه 70 توسط مهدی واعظ‌‌زاده گل خورده را جبران کردند.

نتیجه تساوی در دیدار رفت مرحله چهارم رقابت‌های لیگ فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور برای تیم میهمان یعنی آبیدر سنندج نتیجه بسیار خوبی بود و این تیم می‌تواند در دیدار برگشت حتی با تساوی بدون گل برابر صبا به لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور راه یابد اما صبایی‌ها حالا مجبور هستند در دیدار برگشت که روز جمعه بیستم اردیبهشت ماه در سنندج برگزار می‌شود، تیم آبیدر را شکست دهند.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول