اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعدازظهر امروز انجام شد

برگزاری نخستین سمینار آموزشی توانمندسازی تشکل‎های اقتصادی در گلستان

دبیر اتاق تعاون استان گلستان گفت: به منظور ارتقای سطح کیفی و بهبود روند ارائه خدمات به مشتریان، نخستین سمینار آموزشی توانمندسازی تشکل‎های اقتصادی در گلستان برگزار شد.

برگزاری نخستین سمینار آموزشی توانمندسازی تشکل‎های اقتصادی در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، یحیی احمدپور بعدازظهر امروز در نخستین سمینار آموزشی توانمندسازی تشکل‎های اقتصادی در گرگان اظهار داشت: موضوع آموزش یکی از نیازهای اساسی برای ارتقای جایگاه تعاونی‎ها و انجمن‎های صنفی محسوب می‎شود.

وی با بیان اینکه رشد فزاینده علم و تکنولوژی در عصر کنونی بر کسی پوشیده نیست، متذکر شد: برای اینکه مدیر یک بنگاه اقتصادی بتواند خود را با رشد علمی تطبیق دهد و از آخرین تکنولوژی و روش‎های علمی در کار خود استفاده کند، نیاز به دوره‎های آموزشی دارد.

هدایت، حمایت و نظارت مهمترین وظایف اتاق تعاون گلستان

دبیر اتاق تعاون گلستان؛ مهم‌ترین وظایف این اتاق را در هدایت، حمایت و نظارت بر تعاونی‎ها برشمرد و تصریح کرد: دوره‎های آموزشی از وظایف هدایتی و توانمند کردن مدیران تعاونی‎ها و تشکل‎ها نیز جزو وظایف حمایتی اتاق تعاون است.

اتاق بازرگانی فراگیرترین نهاد و نماد بخش خصوصی کشور است

رئیس اتاق بازرگانی استان گلستان نیز در این مراسم بیان داشت: تأسیس، توسعه، تقویت تشکل‎های اقتصادی، برقراری ارتباط با تشکل‎ها و رفع موانع آنها از دیرباز به عنوان بخشی از وظایف اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران مطرح بوده است.

حمید دامغانی با اشاره به اینکه اتاق بازرگانی به عنوان قانونی‎ترین، بین‎المللی‎ترین و فراگیرترین نهاد و نماد بخش خصوصی کشور است، اذعان کرد: تأسیس تشکل‎های موضوعی سابقه 50 تا 60 ساله در اتاق ایران دارند که نشانگر فراگیر بودن تشکل‎هاست.

نخستین سمینار آموزشی توانمندسازی تشکل‎های اقتصادی در گلستان با حضور دامغانی رئیس اتاق بازرگانی استان، خواجه‎مظفری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان و جمعی از مدیران اتحادیه تعاونی‎ها، مدیران شرکت‎های تعاونی و مدیران انجمن‎های صنفی برگزار شد.

این سمینار آموزشی با همکاری مشترک اتاق بازرگانی استان گلستان، اتاق تعاون گلستان و اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در گرگان برگزار شد.

انتهای پیام/83001/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول