اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تبریز:

درد حوزه بهداشت و درمان با مُسَکِن تسکین نمی‌یابد

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: اکنون مسکن‌ها جایگزین درمان‌های اساسی شده و مدام با تزریق مسکن‌های مقطعی تصور درمان را داریم در حالی که با مسکن‌های مقطعی نه تنها مشکل اساسی حل نخواهد شد بلکه رنگ و بوی حادتری نیز به خود می‌گیرد.

درد حوزه بهداشت و درمان با مُسَکِن تسکین نمی‌یابد

میرهادی قره‌سیدرومیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در حاشیه بازدید از مجموعه اسدآبادی اظهار کرد: اکنون مسکن‌ها جایگزین درمان‌های اساسی شده و مدام با تزریق مسکن‌های مقطعی تصور درمان را داریم در حالی که با مسکن‌های مقطعی نه تنها مشکل اساسی حل نخواهد شد بلکه رنگ و بوی حادتری نیز به خود می‌گیرد.

وی افزود: معضلات با ارتباطات حل نمی‌شود بلکه باید تغییرات اساسی و کلان را در ساختارهای نهادی کشور از جمله بخش بهداشت و درمان بوجود آورد و این سیستم بیمار را برای همیشه درمان کرد.

قره‌سیدرومیانی با اشاره به اینکه به راحتی می‌توان اعتبارات کم را با استفاده از ارتباطات به مجموعه‌هایی مانند اسدآبادی تزریق کرد اما مجموعه درمانی که در شهرها، استان‌ها و در نقاط دیگر کشور است چه می‌شود آیا آنان هم باید به دنبال ارتباطات باشند.

قره‌سیدرومیانی خواستار اقدام عملی برای درمان این بیماری ریشه‌ای در ساختارهای کشور شد و گفت: اکنون در مجموعه‌ای که تمام توان و انرژی کارکنان و مدیریت آن معطوف به حوزه تخصصی خود یعنی بهداشت و درمان باشد به دنبال اقدامات جانبی از کسب منابع مالی برای سر پا نگه داشتن ساختمان‌های با قدمت 40 سال است.

این نماینده مجلس نهم در عین حال کلید تغییرات را در دست تک تک اعضای جامعه دانست و گفت: ما هر کدام به راحتی می‌توانیم تغییرات و تحولات در جامعه خود را رقم بزنیم.

انتهای پیام/60002/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول