اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین دبیر ستاد احیا کردستان عنوان کرد

ایجاد فضای فرهنگی توام با برنامه‌ریزی لازمه احیای امر به معروف

جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان ایجاد فضای فرهنگی توام با برنامه‌ریزی را لازمه احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه عنوان کرد.

ایجاد فضای فرهنگی توام با برنامه‌ریزی لازمه احیای امر به معروف

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمود الله‌مرادی پیش از ظهر امروز در همایش استانی امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان در سنندج اظهار کرد: احیای امر به معروف و نهی از منکر به معنای خاص آن در گرو شرایط ویژه‌ای است که با برنامه‌ریزی مناسب می‌توان آن را تحقق بخشید.

وی ایجاد فضای فرهنگی را یکی از این شرایط ویژه دانست که نیاز به برنامه‌ریزی و تلاش مسئولان دارد و باید گفت: اقدامات فرهنگی محتوایی و بر اساس موازین اسلامی و اهداف انقلاب، بستری برای ترویج و نهادینه‌شدن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است.

الله‌مرادی اضافه کرد: در حال حاضر شرایط لازم برای نهادینه‌کردن فریضتین امر به معروف و نهی از منکر در این استان فراهم شده و کار برای اجرای طرح تذکر لسانی به عنوان وظیفه‌ای همگانی مهیا شده است.

جانشین دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان خاطرنشان کرد: از سال گذشته ستادهای احیا در استان فعالیت خویش را دوچندان کرده و کارهای قابل‌توجهی انجام داده است.

وی اظهار رضایت رئیس و دبیر ستاد احیاء استان از فعالیت‌های صورت گرفته را موید گفته‌های خویش در زمینه اقدامات انجام شده ستاد استان خواند و گفت: با این وجود تمامی کارها بر اساس برنامه‌ریزی صورت‌گرفته پیش می‌رود.

الله‌مرادی در ادامه به تشکیل تیم‌های تذکر لسانی در قالب ستادها و شوراهای امر به معروف و نهی از منکر استان اشاره و تصریح کرد: برای این کار از افرادی استفاده شده است که خود عامل به معروف هستند و دیگران را نیز به این سمت هدایت می‌کنند.

وی همچنین با اشاره به تشکیل ستادهای احیاء امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان‌ها، بر تشکیل ستادهای احیا در بخش‌ها و شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در مراکز دهستان‌ها و روستاهای استان تاکید کرد.

جانشین دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان تاکید کرد: دبیران ستادهای احیا در شهرستان‌ها باید زمینه تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر را بر اساس دستورالعمل ابلاغی فراهم نمایند.

الله‌مرادی در پایان با تاکید بر فضاسازی در زمینه امر به معروف و نهی از منکر در ورودی‌های شهرها، گفت: شهرداران در ورودی شهرها بیلبردهایی با مضامین این دو فرضه الهی تهیه نمایند چرا که نمایش چنین نکاتی در انظار عمومی مسیر نهادینه‌کردن امر به معروف را تسهیل می‌سازد.

انتهای پیام/79002/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول