اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

نخست وزیر اردن از دخالت نظامی در سوریه ابراز نگرانی کرد

نخست وزیر اردن با تأکید بر پیچیده شدن بحران سوریه بعد از تجاوز اسرائیل به خاک دمشق از دخالت نظامی در سوریه ابراز نگرانی کرد.

نخست وزیر اردن از دخالت نظامی در سوریه ابراز نگرانی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری «لبنان24»، «عبدالله النسور» نخست وزیر اردن تأکید کرد که بحران سوریه بعد از تجاوز اسرائیل به خاک این کشور پیچیده‌تر شده و تلاش‌ها برای بین‌المللی نشدن بحران از محدوده خود خارج شده است.

النسور افزود: اردن نگران دخالت نظامی در سوریه است زیرا ممکن است این کشور به کشورهای مذهبی کوچکتر که با هم در جنگ هستند تبدیل شود.

وی تأکید کرد که در دو هفته گذشته تحولات سوریه به گونه‌ای پیش رفته که عناصر جدیدی وارد عمل شده‌اند و شرایط مانند گذشته نیست.

وی همچنین یادآور شد که سفارت سوریه در امان و سفارت اردن در دمشق هنوز پابرجاست ولی ارتباط دو کشور در سطح سران و یا دولت نیست.

نخست وزیر اردن در مورد شرایط داخلی کشور نیز تأکید کرد که گروه‌ها و دست‌‌هایی هستند که می‌خواهند امنیت اردن را به بازی بگیرند ولی موفق نخواهند شد.

وی همچنین خبر داد که از «عبدالله دوم» شاه اردن کسب اجازه کرده تا در کابینه تغییراتی ایجاد کند که بر اساس این تغییرات تعدادی از نمایندگان دولت نیز به کابینه دعوت خواهند شد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول