اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مروی

همایش ائمه جماعات قم برگزار شد

همایش ائمه جماعات قم امروز با حضور معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد.

همایش ائمه جماعات قم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در این مراسم با اشاره به تأثیرگذاری ائمه جماعات در عرصه‌های مختلف و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی اظهار کرد: مقام معظم رهبری بر تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی تاکید داشته‌اند و روحانیون و ائمه جماعات در این راستا وظیفه دارند نسبت به انجام وظیفه خطیری که بر عهده دارند، عمل کنند.

وی با اشاره به تلاش استکبار جهانی برای ضربه زدن به کشور ایران و کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات تصریح کرد: با هوشیاری و بصیرت مردم در این انتخابات نیز شاهد حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای خواهیم بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری نیز در این نشست به ایراد سخن پرداخت و با اشاره به اینکه مردم در طول تاریخ به روحانیت اعتماد داشته‌اند اظهار کرد: امام راحل از این اعتماد به بهترین شکل ممکن بهره گرفت و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان با توجه به شکست‌هایی که از روحانیت خورده‌اند به دنبال این هستند که جایگاه روحانیت را تضعیف کنند، ادامه داد: امروز کلام روحانیت همه جهان را گرفته است و پیام روحانیت شیعه در همه جای دنیا مخاطب دارد.

اخبار تکمیلی متعاقباً ارسال می‌شود.

انتهای پیام/2258/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول