اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون صنایع اتاق ایران مطرح کرد

3 سال تنفس برای بدهکاران سیستم بانکی جهت گذر از بحران

رئیس کمیسیون صنایع اتاق ایران با تاکید بر اینکه طرح حمایت از تولید هرچه سریعتر در مجلس تصویب شود، گفت: با اجرای این طرح،‌ سه سال تنفس برای بدهکاران سیستم بانکی برای گذر از بحران صورت می‌گیرد.

3 سال تنفس برای بدهکاران سیستم بانکی جهت گذر از بحران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، احمد پورفلاح صبح امروز در نشست اعضای کمیسیون تخصصی صنایع اتاق ایران با تاکید بر تصویب سریع‌تر طرح حمایت از تولید در مجلس، گفت: با اجرایی شدن طرح حمایت از تولید، مالیات از 25 به 15 درصد کاهش می‌یابد و سه سال تنفس برای بدهکاران سیستم بانکی برای گذر از بحران صورت می‌گیرد.

وی افزود: یکی از اساسی‌ترین پروژه‌ها در کمیسیون صنایع، تدوین دوباره قانون کشور از صفر بوده که دوازده کشور آن را بررسی کرده که دو نسخه آن آماده است.

رئیس کمیسیون صنایع اتاق ایران با اشاره به اینکه استراتژی توسعه صنعتی یک پدیده مناسب برای تولیدکنندگان است، تصریح کرد: با تغییر وزرا نباید به دنبال تدوین استراتژِی توسعه صنعتی جدید باشد.

وی بیان داشت: طرح راهبردی استراتژی توسعه صنعتی وزارت صنعت، ناکافی بوده و مشاورت‌ها و مشارکت‌های لازم از بخش خصوصی نگرفته است بنابراین باید نگاه سیستمی به این موضوع شود.

فلاح با اشاره به اینکه تامین سیستمی و پایدار واحدهای صنعتی را در جلسات کمیسیون صنایع برگزار کردیم، افزود: مشکلات تامین اجتماعی واحدهای تولیدی را در اتاق ایران بررسی کردیم.

وی بیان داشت: بعید است با افزایش درآمدهای مالیاتی، بتوانیم به دنبال پایداری تولید باشیم و افزایش 18.5 درصدی مالیات واحدهای صنعتی، بسیاری از واحدهای تولیدی تعطیل می شود.

این مسئول افزود: در سال گذشته هیچ اتفاقی برای تولید در سال تولید ملی اتفاق نیافتد و عملا طرح حمایت از تولید ابتر ماند چون دولت بودجه مربوطه را به وزارت صنعت نداده است.

انتهای‌پیام/86011/ش20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول