اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

مصوبات دولت و کارهای قابل پیگیری

بخشی از مصوبات دولت در سفرهای مختلف استانی در مازندران عملی شد و بخشی دیگر قابل پیگیری است.

مصوبات دولت و کارهای قابل پیگیری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، دور چهارم سفر‌های دولت در مازندران به پایان رسید و با وجود اینکه این سفر پایان دوره سفرهای رئیس جمهوری به مازندران بود همچنان اصرار بر این بود که وعده‌های دیگری به وعده تحقق نیافته اضافه شود که شنیدن وعده‌های بیشتر پذیرفتنی نشد.

از مصوبات دولت در مازندران، بخشی در مسکن مهر، فاز نخست آزاد راه تهران شمال، پروژه‌های زیربنایی و عمرانی، ساماندهی سواحل البته نه به صورت کامل، ورود صنایع بزرگ و مادر به شمال، رونق فرودگاه‌ها و ..... اجرایی شده است.

گذری بر مصوبات اجرا شده و نشده / پالایشگاهی که هنوز .....

مهم‌ترین قولی که در سال 84 به مردم مازندران داده شد تاسیس پالایشگاه با بالاترین استاندارد در دو نقطه از مازندران بود ولی به استحضار کسانی که پای این مصوبه را  امضا کردند و در حال حاضر در جمع رسانه‌های مازندران با جسارت اعلام می‌کنند که 96 درصد مصوبه دولت در مازندران اجرا شد برسانیم که محل کلنگ احداث پالایشگاه ساری، علف سبز شد و پالایشگاه بهشهر نیز در پیچ و خم اداری گرفتار است.

زباله‌های که ساماندهی نشد

دیگر مصوبه دولت در مازندران ساماندهی زباله بود که هنوز زباله‌های چند شهر مازندران در جنگل، دریا، تالاب‌ها و زباله ساری در کوهستان و در مرز سمنان به مازندران دفن می‌شود.

پارچه خیر مقدم رئیس جمهور به کوهستانی‌ترین نقطه مازندران رسید ولی لطف و مرحمت شما به مردم کوهستانی جنوبی‌ترین نقطه مازندران نرسید.

قرار بود چشمه آب معدنی سورت ثبت ملی شود و در کنار آن زمینه فراهم‌شدن سهل‌الوصول‌تر گردشگر در این منطقه فراهم شود ولی همین چند روز پیش به خاطر در دست نبودن جاده مناسب دسترسی و نداشتن علائم رانندگی، دو جوان گردشگر به دره سقوط کردند.

بیمارستان 350 تختخوابی

احداث بیمارستان 350 تخت‌خوابی در ساری از دیگر مصوباتی بود که در حال حاضر مسئولان ترجیح می‌دهند درباره احداث و تکمیل این بیمارستان حرفی به میان نیاورند.

ساماندهی سواحل

اصلا صحبتی از ساماندهی دریا نیست و مردم مازندران همچنان در حسرت استفاده از دریا مانده‌اند و فقط ناظر استفاده از دریا توسط مسئولان وزارت‌خانه‌ها هستند و کمتر اجازه ورود به محوطه ویلا‌ها و پلاژها را دارند.

عدم پرداخت حقوق ناجیان غریق

هنوز گلایه‌ ناجیان غریق در مازندران به اتمام نرسیده و مسئول نجات غریق استان مازندران برای دریافت و پیگیری مطالبات ناجیان غریق در به در دنبال وزیر کشور می‌گشت.

مسکن مهر میارکلا

یادمان نرفت زمانی که کلنگ احداث مسکن مهر در مرکز مازندران به زمین زده شد بسیاری از جوان‌ها به ذوق خانه‌دار شدن سعی کردند نسبت به مبلغ درخواست شده توسط مسئولان اقدام کنند.

 مسکن میارکلای ساری با وجود کلنگ‌زنی در سال 84 حتی یک واحد آن به بهره‌برداری نرسید و مسئولان در مازندران تحریم را بهانه‌ای برای عدم تحویل به موقع آن قرار دادند.

کمبودهای بهداشتی درمانی

در بخش بهداشت و درمان هنوز زجه‌های دختری در منطقه چهاردانگه ساری که به خاطر کمبود امکانات صغیر شده است گوشمان را آزار می‌دهد و با وجود درخواست متعدد از مسئول مربوطه برای بازدید از این منطقه هنوز معاون بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران به خاطر مشغله کاری ترجیح می‌دهد که سکوت کند. 

کمی امکانات دولتی در بیمارستان‌ها 

هنوز بسیاری از بیماران دانشگاه علوم پزشکی مازندران به خاطر کمبود امکانات توسط پزشکان برای درمان به بیمارستان خصوصی در ساری هدایت می‌شوند.

کمبود دارو، نداشتن تخت مناسب در بیمارستان، هزینه‌های بالای درمان برای بیماران سرطانی، هزینه‌های بالای بیماران و عدم توجه به حضور گردشگران که اگر این موضوعات سر باز کند مثنوی هفتاد من می‌شود.

انتهای پیام/86004/غ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول