اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در محکومیت تروریست‌های تکفیری صورت می‌گیرد

تجمع هیئت‌های مذهبی در میدان آزادی کرمان

مسیر حرکت‌ هیئت‌های مذهبی کرمان در تعرض به هتک حرمت صحابی پیامبر (ص) اعلام و اعضای این هیئت‌ها در محکومیت تروریست‌های تکفیری ساعت 16 و 30 دقیقه عصر امروز در میدان آزادی کرمان تجمع می‌کنند.

تجمع هیئت‌های مذهبی در میدان آزادی کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، در پی استقبال بی‌نظیر هیئت‌های مذهبی از سراسر استان کرمان مسیر حرکت هیئت‌ها به سمت محل اصلی تجمع در میدان آزادی کرمان مشخص شد.

‌پس از اعلام تجمع هیئت‌های مذهبی استان کرمان در اعتراض به جسارت تروریست‌ها و هتک حرمت به مرقد مطهر حجر‌بن‌عدی صحابی پیامبر (ص)، جوانان هیئتی سراسر استان کرمان لبیک‌گویان خواستار حضور پرشور در این اجتماع شدند.

بر این اساس چهارراه ولی‌عصر(عج)، پارک شهید مطهری، انتهای خیابان بهمنیار و چهارراه شفا، چهار مسیر منتهی به میدان آزادی شهر کرمان به عنوان مسیرهای حرکت هیئت‌های مذهبی به سمت میدان اصلی تجمع اعلام شد. 

تا‌کنون هیئت‌های مذهبی شهر کرمان، بم، زرند، راور، شهداد، ماهان، خانوک، رفسنجان، سیرچ، گلبافت و چترود برای حضور یکپارچه در این خروش انقلابی اعلام آمادگی کردند.

در این اجتماع که عصر امروز ‌19 اردیبهشت ماه‌ ساعت 16 و 30 دقیقه برگزار می‌شود، هیئت‌های مذهبی سراسر استان کرمان در ماتم مظلومیت آل‌الله به سوگ می‌نشینند و در دفاع از حریم اسلام و ولایت ندای حق‌طلبی و عدالت‌خواهی را فریاد می‌زنند.

جوانان هیئتی و غیرتمند کرمان با امضای طوماری آمادگی کامل خود را برای دفاع از حریم آل‌الله تا آخرین قطره خون اعلام می‌کنند.

همچنین این مراسم با سخنرانی و مرثیه‌سرایی همراه با سینه‌زنی پر‌شور جوانان هیئتی و اقشار مختلف مردمی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2446/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول