اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت:

وظیفه دانشگاه در پیشبرد اهداف انقلاب سنگین است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت گفت: دانشگاه در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی وظیفه سنگینی دارد.

وظیفه دانشگاه در پیشبرد اهداف انقلاب سنگین است

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، مجتبی ملکی‌چوبری امروز در مراسم تجلیل از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی فومن و شفت، اظهار کرد: توجه به امر علم‌آموزی و تولید علم و توسعه فرهنگی در بخش‌های مختلف و وجود روح و نشاط سیاسی در دانشگاه مورد تاکید و توصیه مقام معظم رهبری است از این رو دانشگاه در پیشبرد اهداف عالیه انقلاب اسلامی وظیفه سنگینی دارد.

وی افزود: باید مدیران، دست‌اندرکاران و اساتید دانشگاه‌ها با تلاشی مضاعف در این زمینه‌ها خوب عمل کنند.

این مسئول با اشاره به تاثیرگذاری فراوان دانشگاه‌ها در جامعه، اذعان کرد: دانشگاه‌ها نمادی از علم‌آموزی، فرهنگ اسلامی و سیاست بوده و می‌توانند با تربیت و تعلیم جوانانی متعهد و دانا در توسعه و پیشرفت کشور گام بردارند.

وی گفت: مطمئناً دانشگاه‌ها در ایران اسلامی با تولید علم درصدد حل مشکلات جامعه هستند و دانشجویان نیز می‌توانند با پیشرفت‌های علمی و بهره‌برداری از این منابع، دست غارتگران و دشمنان را از چنگ‌اندازی به این مرز و بوم قطع کنند.

ملکی‌چوبری ارتباط و تعامل تنگاتنگ جامعه دانشجویی و دانشگاهی و مسئولان با بهره‌گیری از دانش دانشجویان و اساتید در تمام برنامه‌های اجرایی را موجب شکوفایی ایران اسلامی دانست.

وی اصالت وجودی دانشجو را در وارد کردن علم و اندیشه به جامعه خواند و یادآور شد: توجه به عملی کردن علوم کسب شده موجب رشد و تعالی دانشجویان شده و می‌تواند نقش اساسی در باز کردن گره‌های کور جامعه داشته باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فومن و شفت جایگاه تعلیم و تربیت و نیز معلم را در دین مبین اسلام بسیار رفیع عنوان کرد و افزود: از حضرت امام صادق (ع) روایت است که «خداوند خون شهیدان را در قیامت با مرکب عالمان می‌سنجد»، از این رو معلمی افتخاری است که نصیب ما شد.

وی با قدردانی از خدمات بی‌شائبه اعضای هیئت علمی و اساتید دانشگاه واحد فومن و شفت، خاطرنشان کرد: امیدواریم استادان متعهد و دانشجویان آگاه تمام اهتمام خود را برای رشد و تعالی جامعه اسلامی ایران به‌کار گیرند.

تعدادی از اعضای هیئت علمی و اساتید واحد دانشگاهی فومن و شفت در مراسم مذکور تجلیل شدند.

انتهای پیام/84002/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول