اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله بهشتی عنوان کرد

انتخاب کاندیدای اصلح با تکیه بر معیارهای مدنظر رهبری

عضو خبرگان رهبری لزوم دقت در انتخاب فرد اصلح برای اداره امور کشور را مورد توجه قرار داد و گفت: اگر معیارهای مد نظر رهبری در خصوص کاندیداهای شایسته و اصلح در نظر گرفته شود انتخابات باشکوه و شیرینی را تجربه خواهیم کرد.

انتخاب کاندیدای اصلح با تکیه بر معیارهای مدنظر رهبری

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، آیت الله احمد بهشتی در مراسم تقدیر از وی که از سوی استانداری قم برگزار شده بود، با قدردانی از اهتمام استاندار قم در برگزاری چنین نشستی به اهمیت و سیر تاریخی علم در دنیا اشاره و تصریح کرد: امروز دوره چکمه پوشی و چکمه پوشان تمام شده و دنیا باید با علم اداره شود.

وی به رونق و پیشرفت علمی کشور در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: کشور ما در این سال‌ها و با وجود مزاحمت‌های دشمنان در عرصه‌های علمی خوش درخشیده است و این مهم به برکت انقلاب اسلامی و در سایه تاکیدات و نگاه ویژه امام راحل و مقام معظم رهبری محقق شده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی گفت: همه باید کمک کنیم تا شیرین‌ترین انتخابات تاریخ انقلاب برگزار شود.

وی با تاکید بر لزوم دقت در انتخاب فرد اصلح برای اداره امور کشور تصریح کرد: اگر معیارهای مد نظر ولی امر مسلمین در خصوص کاندیداهای شایسته و اصلح در نظر گرفته شود انتخابات باشکوه و شیرینی را تجربه خواهیم کرد.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از یک عمر تلاش موثر و خدمات ماندگار آیت الله بهشتی در عرصه‌های مختلف فرهنگی و علمی تجلیل شد.

انتهای پیام/2258/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول