اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با جمع بندی نهایی هیئت مدیره باشگاه صورت می‌گیرد

معرفی سرمربی جدید صبای قم بعد از بازی تشریفاتی با مس

جلسه هیئت مدیره باشگاه صبای قم بعد از پایان دیدار صبا با مس کرمان تشکیل شده و راجع به لیگ سیزدهم و ماندن یا جدایی سرمربی این تیم تصمیم‌گیری خواهد شد.

معرفی سرمربی جدید صبای قم بعد از بازی تشریفاتی با مس

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس بعد از کش و قوس‌های فراوان و جابجایی‌های متعدد در برنامه‌ بازی‌‌ها به خصوص در دو ماه اخیر، سرانجام جمعه این هفته یعنی بیستم اردیبهشت ماه به پایان می‌رسد.

این آخرین لیگ 18 تیمی فوتبال باشگاه‌های برتر کشور است و سازمان لیگ نیز تصمیم نهایی خود را برای برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با شرکت 16 تیم در فصل 93-1392 گرفته است.

در بین 16 تیمی که فصل آینده در لیگ سیزدهم حضور خواهند داشت، صبای قم تیمی است که امسال پنجمین فصل حضور خود به عنوان نماینده قم در لیگ برتر فوتبال ایران را سپری کرد، تیمی که از سال 1387 به قم منتقل شده و در مجموع با 9 دوره حضور در لیگ برتر یکی از با سابقه‌های تاریخ لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران به شمار می‌رود.

صبای قم بعد از کسب دو رتبه ششمی در لیگ‌های هشتم و نهم، مقام دهمی در لیگ دهم و جایگاه چهارم در لیگ یازدهم که به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا نیز برای این تیم انجامید، لیگ دوازدهم را حداکثر با رتبه هشتم و حداقل با جایگاه دهمی به پایان خواهد برد.

صبای قم امسال در حالی گام به دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور گذاشت که خیلی‌ها پیش از آغاز لیگ دوازدهم و حتی در حین برگزاری این رقابت‌ها تا نیم فصل، اعتقاد داشتند که صبا می‌تواند موفقیت‌های لیگ یازدهم را تکرار کرده و به لیگ قهرمانان آسیا برود اما اینگونه نشد.

گل‌محمدی رفیق نیمه راه صبا در لیگ دوازدهم

یحیی گل‌محمدی مربی جوانی بود که با سال‌ها تجربه در تیم‌های مطرح پرسپولیس تهران و فولاد خوزستان و تیم ملی فوتبال کشورمان مورد اعتماد مسئولان باشگاه صبا برای سپردن هدایت صبا به وی واقع شد اما گل‌محمدی در میانه راه صبا را تنها گذاشت.

هیئت مدیره باشگاه صبای قم بعد از نیمه تمام ماندن همکاری یحیی گل‌محمدی با صبای قم در پایان هفته نهم نیم فصل اول لیگ دوازدهم، با اعتماد به عبدالصمد مرفاوی از وی برنامه خواست و این مربی نیز با اعلام شرایط خود علاقمندی خود به فعالیت در صبا را اعلام کرد تا از هفته دهم لیگ برتر سرمربی صبای قم شود.

از دست رفتن سهمیه آسیا به دلیل تغییرات مکرر

با این حال هر هفته که از رقابت‌های لیگ برتر گذشت صبا اقتدار آغاز فصل را از دست داد، در مجموع خیلی خوب نتیجه نگرفت و نتوانست همچون لیگ یازدهم که سهمیه آسیا را به دست آورد، در این دوره نیز چشم‌ها را به خود خیره کند.

صبای قم در لیگی که تنها یک هفته به پایان آن باقی مانده است، با وجود مشکلات عدیده مالی به جایگاه‌های میانه جدول بسنده کرد و حتی به راحتی از لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا نیز حذف شد.

احتمال بازگشت ویسی به خانه و بقای مرفاوی در قم

اما اکنون صحبت از تعیین سرمربی جدید تیم فوتبال صبای قم برای سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور است و در حالی که گمانه زنی‌های مختلفی مبنی بر حضور احتمالی عبدالله ویسی صورت می‌گیرد، عبدالصمد مرفاوی سرمربی فعلی صبایی‌ها بارها در نشست‌های خبری خود اعلام کرده است که هیچ پیشنهادی از سوی مسئولان باشگاه صبا ندارد.

طبیعی است که ویسی جوان و با انگیزه با توجه به نتایج درخشانی که در یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال با تیم فوتبال صبای قم کسب کرد،‌ با وجود ناکامی با پیکان تهران هنوز هم مورد علاقه مسئولان صبا و حتی مردم قم است اما همه تصمیمات در خصوص اینکه عبدالصمد مرفاوی در صبا می‌ماند و یا عبدالله ویسی یک بار دیگر سر از قم درمی‌آورد و اینکه صبا در فصل آینده با چه وضعیتی گام به لیگ برتر و یا لیگ قهرمانان آسیا می‌گذارد، به جلسه هیئت مدیره باشگاه صبای قم که قرار است بعد از بازی با مس کرمان برگزار شود بستگی دارد.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول