اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران:

جهت پیکان دشمن در جنگ نرم تاثیرگذاری بر نتایج انتخابات است

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران گفت: روند تهدیدات نرم و شکل توطئه‌ها نشان می‌دهد که سمت و سوی برنامه‌های استکبار، برهم زدن آرامش جامعه در روزهای باقی مانده تا انتخابات با هدف تاثیرگذاری بر نتایج آن است.

جهت پیکان دشمن در جنگ نرم تاثیرگذاری بر نتایج انتخابات است

 عشرت شایق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با دست‌اندرکاران انتخابات افزود: جلب مشارکت حداکثری مردم برای حضور در پای صندوق‌های رای، اولویت اصلی همه کاندیداها و گروه‌های سیاسی در این مرحله از انتخابات است و رفتار انتخاباتی کاندیداها در این رابطه بسیار با اهمیت و تعیین کننده می‌باشد.

وی یکی از مهمترین محورهای جنگ نرم دشمنان علیه ملت ایران در ماه‌های اخیر را مایوس کردن مردم نسبت به آینده اعلام کرد و گفت: این توطئه از طریق افزایش فشارهای اقتصادی و اجرایی نمودن برنامه‌های پیش‌بینی شده در جنگ نرم دنبال می‌شود.

نماینده هفتمین دوره مجلس شورای اسلامی، تشنج آفرینی در جامعه و غیرقابل حل جلوه دادن مشکلات اقتصادی و اجتماعی ایران را از برنامه‌های مشخص شده برای شبکه‌های ماهواره‌ای و دیگر ابزارهای تهاجمی نظام سلطه دانست و افزود: هدف اصلی این اقدامات که با هزینه‌های گزاف صورت می‌گیرد، جلوگیری از تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی است.

این کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد: روند تهدیدات نرم و شکل توطئه‌ها نشان می‌دهد که سمت و سوی برنامه‌های استکبار، برهم زدن آرامش جامعه در روزهای باقی مانده تا انتخابات با هدف تاثیرگذاری بر نتایج آن است که هوشیاری مردم می تواند باعث خنثی‌سازی این توطئه‌ها شود.

شایق برگزاری شکوهمند یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا را تضمینی برای تداوم حرکت انقلاب اسلامی اعلام کرد و گفت: با وجود توطئه‌های همه‌جانبه استکبار، ملت ایران در بیست و چهارم خرداد ماه یکی از پرشورترین انتخابات را برگزار و حماسه سیاسی را که مقدمه حماسه اقتصادی است رقم خواهند زد.

انتهای پیام/60002/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول