اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

معاون آموزش و پرورش اصفهان خبر داد

راه‌اندازی 23 استخر طی پنج سال برای استفاده دانش‌آموزان اصفهانی

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان به ضرورت احداث استخر‌های جدید در سطح شهر و استان اصفهان اشاره کرد و گفت: براساس برنامه آموزش و پرورش 23 استخر طی پنج سال در سطح استان اصفهان راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی 23 استخر طی پنج سال برای استفاده دانش‌آموزان اصفهانی

حسین داوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه براساس برنامه پنج ساله آموزش و پرورش پروژه‌های مختلف عمرانی در بخش تربیت بدنی در مدارس و نواحی آموزشی استان اجرا می‌شود، اظهار کرد: اجرای طرح‌های عمرانی آموزش و پرورش براساس برنامه پنج ساله از سال 1391 تا سال 1395 برای استان اصفهان پیش‌بینی شده است.

وی به ضرورت احداث استخر‌های جدید در سطح شهر و استان اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: براساس برنامه آموزش و پرورش 23 استخر طی پنج سال در سطح استان اصفهان راه‌اندازی می‌شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با تاکید بر اینکه در حال حاضر توزیع این استخر‌ها در بین نواحی و مناطق آموزش و پرورش صورت گرفته است و طی پنج سال آتی این اماکن ورزشی در استان راه‌اندازی می‌شود، تصریح کرد: تاکنون هیچ یک از این طرح‌ها در سطح استان اجرا و راه‌اندازی نشده و در سال گذشته پروژه‌های نیمه تمام آموزش و پرورش در بخش تربیت بدنی تکمیل شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر پنج استخر برای شنای دانش‌آموزان در اصفهان وجود دارد که سه مورد از این استخر‌ها سر‌پوشیده بوده و دو استخر دیگر نیز از استخر‌های رو‌باز است، ادامه داد: 23 استخر جدیدی که برای شنای دانش‌آموزان در اصفهان راه‌اندازی می‌شود با استفاده از اعتبارات دولتی اجرا و به بهره‌برداری می‌رسد.

داوری با اشاره به اینکه هنوز اعتبارات مورد نیاز برای راه‌اندازی این استخر‌ها پیش‌بینی نشده است، تاکید کرد: فراهم‌سازی بسترهای ورزش دانش‌آموزی در سطح شهر‌ها از مهم‌ترین اهداف آموزش و پرورش نسبت به اجرای طرح‌های عمرانی در بخش تربیت بدنی است.

وی با بیان اینکه توجه به ورزش دانش‌آموزشی در بخش دختران از اهمیت دو‌چندان برخوردار است، افزود: همچنین راه‌اندازی سالن‌های مدرسه‌ای یکی از مهم‌ترین رویکرد‌های آموزش و پرورش استان به شمار می‌رود و درصدد راه‌‌اندازی سالن‌های ورزشی در هر مدرسه هستیم.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در آینده سالن‌های ورزشی به صورت مجتمع برای استفاده چند مدرسه در شهر‌ها و روستا‌ها راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/63004/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول