اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محسن رضایی در ملایر:

اقتصاد ایران دیگر تحمل وعده‌های غیرمنطقی را ندارد/ ساکن خانه سازمانی هستم

نامزد احتمالی انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه امروز کنترل نقدینگی در کشور از مسیر خود خارج شده است، گفت: اقتصاد ایران دیگر تحمل وعده‌های غیرمنطقی را ندارد.

اقتصاد ایران دیگر تحمل وعده‌های غیرمنطقی را ندارد/ ساکن خانه سازمانی هستم

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، محسن رضایی در جمع دانشجویان دانشگاه ملایر با اشاره به اینکه برگزاری این گفتمان‌ها و برگزاری جلسات در دانشگاه‌ها مهم است، اظهار داشت: در جامعه مشکلاتی وجود دارد که برخی از آنها مربوط به گذشته و برخی مربوط به نسل امروز است.

وی ادامه داد: برای اینکه بتوانیم در این مسیر حرکت کنیم باید عقب‌ماندگی اقتصاد ملی را حل و ثبات بازار را داشته باشیم.

کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: امروز نسل سوم و چهارم انقلاب از مشکلات موجود رنج می‌برند و ای کاش در دولت‌های گذشته برای این نسل نیز آینده‌نگری و مدیریت‌پروری شکل می‌گرفت و ما تنها 10 سال وقت داریم تا این نسل را آماده کنیم.

وی خطاب به دانشجویان گفت: من باور دارم که که مشکلات اقتصادی و فرهنگی کشور با همت شما دانشجویان حل خواهد شد.

رضایی در ادامه با بیان اینکه امروز روز شعار نیست، ابراز داشت: چهار سال آینده جزو سخت‌ترین دوران در کشور خواهد بود؛ کسی که حرف می‌زند، باید با برنامه‌ریزی حرف بزند، چراکه اقتصاد ایران دیگر تحمل وعده‌های غیرمنطقی را ندارد.

وی با اشاره به اینکه راه تشخیص شناخت افرادی که شعار می‌دهند و عمل می‌کنند، مناظره است، بیان داشت: اگر مناظره نباشد، یک عدم شفافیت به وجود می‌آید.

کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه یک غبار شلمچه را با 10 تا ریاست جمهوری عوض نمی‌کنم، ابراز داشت: من به دنبال سربازی خودم در نظام برای رفع مشکلات کاندیدا می‌شوم.

وی افزود: بعد از جنگ ما برنامه‌ها را جمع کردیم و در همان سال‌ها به این نتیجه رسیدیم که تهدید آینده ایران مشکل اقتصاد است، برای همین من دنبال مسئله اقتصاد را گرفتم و تحصیلات خود را تا دکترای اقتصاد ادامه دادم و در این زمینه کتاب زندگی، اقتصاد و سیاست را نوشتم.

رضایی در خصوص ارتباط  با آمریکا افزود: اجازه ارتباط با آمریکا همانطور که مقام معظم رهبری نیز در سخنرانی خود در مشهد فرمودند، اثبات برادری آنها است و اگر آنها فضای صداقت را به ما نشان دهند در مذاکره با آنها همراهی می‌کنیم و ما تنها در مسیری که ولایت مشخص کند، حرکت خواهیم کرد.

وی در خصوص اینکه اگر رئیس جمهور شود چه برنامه‌ای برای کشور خواهد داشت، اظهار داشت: برنامه‌ریزی من برای آینده کشور در سه محور کشاورزی، کنترل نقدینگی به سمت اشتغال و سرمایه‌گذاری و هدفمندی صنعت است.

کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: امروز کنترل نقدینگی کشور از مسیر خود خارج شده و به صورت سیلی جاری در دشت‌ها درآمده  و ما می‌خواهیم نقدینگی را به سمت مسیر درست هدایت کنیم.

وی در خصوص اینکه آیا سیاست دولتش مانند دولت هاشمی، خاتمی یا احمدی‌نژاد است، بیان داشت: هاشمی به زیربناها توجه داشت. من به زیرساخت‌ها اهمیت می‌دهم، خاتمی سیاست را ترجیح می‌داد من به اقتصاد اهمیت می‌دهم و سیاست دولت احمدی‌نژاد اقتصاد دولتی را دنبال کرد و من اقتصاد مردمی را دنبال می‌کنم، اما همچنان ادامه کارهای خوب دولت‌های گذشته را خواهم داشت.

رضایی در ادامه در پاسخ به سئوالی در خصوص زندگیش گفت: دو فرزندم که زندگی مستقل دارند و من، همسرم و فرزند کوچکم در خانه سازمانی ساکن هستیم و ماشین در اختیار من هم دولتی است، یک حقوق از طریق تدریس و یک حقوق هم از دبیرخانه دریافت می‌کنم.

وی در خصوص اینکه آیا به قول‌هایی که می‌دهید، عمل می‌شود یا خیر؟ افزود: من اگر در جنگ هشت ساله همه اختیارات را داشتم اجازه نمی‌دادم تا جنگ این قدر طولانی شود، اما اگر امروز رئیس جمهور شوم اختیاراتی دارم که نمی‌گذارم مشکلات به وجود بیاید.

کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری در خصوص اقتصاد مقاومتی نیز گفت: ما باید تهدید را تبدیل به فرصت کنیم که برنامه ما این است که اگر می‌خواهیم تهدید تبدیل به فرصت شود، اقتصاد را مردمی کنیم.

انتهای پیام/89013/ذ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول