اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

35 مدیر و معاون سابق آموزش و پرورش بهشهر گردهم آمدند

35 مدیر و معاون اداره آموزش و پرورش شهرستان بهشهر پس از انقلاب اسلامی، برای نخستین بار دور هم نشستند.

35 مدیر و معاون سابق آموزش و پرورش بهشهر گردهم آمدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، شامگاه سه شنبه به ابتکار ابوالقاسم ثلاثی دوازدهمین مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهشهر از سال 57 تاکنون، 35 مدیر و معاون قبلی این اداره به نشستی صمیمی دعوت شدند.

این گردهمایی با حضور امام جمعه و معاون فرماندار بهشهر برگزار و مدعوین از خاطرات سال‌های دور و نزدیک گفتند.

ابتدا ابوالقاسم ثلاثی مدیر فعلی آموزش و پرورش بهشهر ضمن خیر مقدم به حضار، اظهار داشت: هدف از این نشست، نکوداشت هفته معلم، تجلیل از مقام معلم و دیدار با مدیران و معاونان سابق و تجدید خاطرات است.

وی خانواده بزرگ آموزش و پرورش بهشهر را در حال حاضر متشکل از یک‌هزار و 979 فرهنگی شاغل در 185 مدرسه با 24 هزار و 313 دانش‌آموز در سه مقطع تحصیلی همچنین یک‌هزار و 733 بازنشسته و 150 مستمری‌بگیر عنوان کرد.

امام جمعه بهشهر و عضو مجلس خبرگان رهبری هم در سخنانی، گفت: حضور شما عزیزان پیام دارد، سیستم‌ها متعدد است، سِمت شما، سمت خدا است و باید قدر و منزلت این مقام را بدانید.

در ادامه، یکی از مدیران با بیان خاطراتی از سختی مدیریت در دوران جنگ و جبهه و شور نشاط دانش‌آموزان و فرهنگیان برای رفتن به میدان‌های نبرد، فضای جلسه را به سمت بیان خاطراتی از شهید رمضانعلی موسی‌زاده حلیم مدیر آموزش و پرورش بهشهر در سال‌های 62 تا 65 برد.

پس از آن، حجت‌الاسلام ابوالفضل اصغری مدیر آموزش و پرورش بهشهر در سال‌های 74 تا 77 ضمن خرسندی از فرصت دیدار مجدد با مدیران و تجدید خاطرات، نکته مهم در نشست صمیمی مدیران را در این دانست که ریاست ماندگار نیست و نام و رفتار نیکو، جاودانه می‌ماند.

عبدالوهاب رادمهر نخستین مدیر آموزش و پرورش بهشهر پس از انقلاب اسلامی است که کمتر از یک سال در این سمت ماند و سپس ماموریت جدیدی برایش رقم خورد.

وی طی گفت‌و‌گویی با خبرنگار فارس، از خانواده پرجمعیت آموزش و پرورش در سال 57 گفت و اینکه در آن سال‌ها، شهرستان بهشهر از نکا تا ابتدای استان گلستان وسعت داشت و مدیران و معلمان، روزهای پرمشغله و سختی را در دورافتاده‌ترین روستاها و حتی شهرها داشتند، روزهایی که با همه سختی، پر از صمیمت و دوستی بود.

رادمهر، دوری از تکبر و داشتن تواضع را در همه زمینه‌ها رمز موفقیت دانست.

وی با قدردانی از مدیر آموزش و پرورش بهشهر که توانست چنین فرصتی را در اختیار مدیران و معاونان قدیم آموزش و پرورش بهشهر قرار دهد، اظهار داشت: امروز خوش‌ترین روز عمر من است.

در پایان، به مدیران و معاونان سابق اداره آموزش و پرورش شهرستان بهشهر با تقدیم هدایایی به رسم یادبود قدردانی شد.

به گزارش فارس، عبدالوهاب رادمهر، عبدالله جعفری، محمدتقی هاشم‌زاده، صفر جعفری، شهید رمضان‌علی موسی‌زاده حلیم، میر عبد‌العلی هاشمی‌نسب، فضل‌الله عبد‌اللهی، ابوالفضل اصغری، سیدعلی قاسمی، علی‌اکبر گرجی، محمد احمدی و ابوالقاسم ثلاثی، 12 مدیر آموزش و پرورش بهشهر از سال 57 تاکنون هستند.

انتهای پیام/86001/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول