اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محسن رضایی در ملایر:

نباید بگذاریم نظام مورد تهدید قرار گیرد / با بهره‌برداری از ظرفیت‌ها در اقتصاد موفق می‌شویم

کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری با بیان اینکه با برنامه‌ریزی درست و بهره‌برداری صحیح از منابع کشاورزی و صنعتی می‌توان مشکلات اقتصادی را حل کرد گفت: نباید بگذاریم نظام مورد تهدید قرار گیرد.

نباید بگذاریم نظام مورد تهدید قرار گیرد / با بهره‌برداری از ظرفیت‌ها در اقتصاد موفق می‌شویم

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر محسن رضایی بعد از ظهر امروز در جمع اقشار مختلف مردم ملایر در مسجد حسیب‌خانی این شهر با بیان اینکه شهرستان ملایر در تاریخ سابقه و درخشانی دارد اظهار داشت: ملایر یک شهر با تمدن است که از این دیار کریم‌خان زند برخاسته است.

وی گفت: حکومت زندیه در تاریخ کشور ایران از یکی از حکومت‌های عادل بوده که فردی چون کریم خان زند آن را اداره کرده و خدمات این فرد در تاریخ ایران زمین بر کسی پوشیده نیست.

کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری به کارنامه درخشان شهرستان ملایر در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: مبارزات مردم ملایر در پیروزی انقلاب به رهبری آیت‌الله میرشاولد و با حمایت‌های این مردم از امام(ره) نام ملایر را در کتاب انقلاب اسلامی پرآوازه کرده به طوری که جزو شهرستان‌های برتر در دوران انقلاب به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه مردم ملایر در دوران دفاع مقدس نیز در جبهه‌های جنگ علیه باطل حضوری پررنگ داشته، ادامه داد: این شهرستان در هشت سال دفاع مقدس بارها از سوی دشمن مورد بمباران و تجاوز قرار گرفته و تقدیم هزاران شهید و جانباز از این خطه گواه این امر است.

رضایی در ادامه به شرایط کنونی کشور اشاره کرد و گفت: گرانی‌ها باعث شده تا فشار زندگی بر مردم چند برابر شود در حالی که باید این مشکلات با وجود منابع عظیم و خدادادی در این کشور وجود نداشته باشد.

کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری با اشاره به خدمات دولت‌های گذشته از زمان پیروزی انقلاب تا به امروز تصریح کرد: ما نمی‌گوییم دولت‌های قبل به مردم خدمت نکرده‌اند آنها خدمات خوبی را ارائه داده‌اند اما در کنار آن ضعف‌هایی هم داشته‌اند.

وی ادامه داد: راه ما ادامه خدمات خوب دولت‌های گذشته است و باید سعی کنیم نقاط ضعف را دور کنیم.

رضایی بیان داشت: دولتی موفق است که در دوران بحران و مشکلات بتواند مدیریت درستی داشته و مشکلات مردم را حل کند و اگر دولت نتواند در زمان بحران مشکلات را حل کند پیامدهای آن چند برابر می‌شود.

وی با بیان اینکه تحریم‌ها تنها 30 درصد از مشکلات اقتصادی کشور را در بر می‌گیرد افزود: 70 درصد مشکلات مربوط به ضعف مدیریت در کشور است که باعث شده تا مردم امروز با مشکلاتی از جمله مشکلات معیشتی و اقتصادی مواجه شوند.

کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری تصریح کرد: اگر سال گذشته درست در همین موقع سال با 15 هزار تومان می‌توانستیم خریدی را که امروز با 45 هزار تومان می‌کنیم انجام دهیم، امسال مقدور نیست و این برای ما یک خطر است و نباید نسبت به آن بی‌تفاوت بود.

رضایی ادامه داد: ما نباید بگذاریم نظام مورد تهدید قرار گیرد و این همان چیزی است که دشمنان ما و آمریکا را خوشحال می‌کند.

کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری در ادامه بیان داشت: همه منابع خدادادی در کشور وجود دارد فقط نیازمند کار کارشناسی هستیم تا از آن بهره‌برداری کنیم.

به گفته وی با برنامه‌ریزی درست و بهره‌برداری صحیح از منابع کشاورزی و صنعتی می‌توان مشکلات اقتصادی را حل کرد.

رضایی با بیان اینکه ما از نعمت قرآن، رهبری و اسلام بهره‌مند هستیم، ابراز داشت: همان گونه که در جنگ تحمیلی با تکیه به داشته‌هایمان موفق شدیم در اقتصاد هم باید با بهره‌برداری از ظرفیت‌ها موفق شویم.

وی افزود: ما در اقتصاد به شکوفایی نرسیده‌ایم چرا که نتوانسته‌ایم از نعمت‌های پیش رو به درستی استفاده کنیم.

کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری در ادامه به برنامه‌های آینده خود اشاره کرد و افزود: ما طرحی در زمینه کشاورزی با نام طرح یارانه سبز داریم که این طرح در هشت مورد از جمله مکانیزه کردن کشاورزی، ایجاد کارخانجات فناوری و تبدیل محصولات کشاورزی، اصلاح بذر، خرید دستگاه‌های جدید و ... است که به هر کسی که این امور را انجام دهد یارانه حمایتی تعلق می‌گیرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امروز کشاورزی سنتی جواب نمی‌دهد، گفت: کشاورزی نو و صنعتی باعث بالا رفتن راندمان کار و درآمد کشاورزان و ایجاد اشتغال در جامعه می‌شود، پس باید مورد توجه قرار گیرد.

رضایی ابراز داشت: در بخش صنعت نیز نوسازی در بخش صنایع و کارخانجات یکی از عوامل پیشرفت کشور و ایجاد اشتغال است.

وی در پایان به ظرفیت‌های شهرستان ملایر در بخش کشاورزی و صنعت اشاره کرد و گفت: در این زمینه باید با استفاده از توانمندی‌های شهرستان در راستای پیشرفت بهتر استفاده شود چون کشاورزی و صنعت این منطقه نیاز به حمایت دارد.

انتهای پیام/89013/ح40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول