اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بسیج مستضعفین:

بسیج ده‌ها میلیونی به تشکیلات مدیریتی کارآمد نیاز دارد

معاون امور نخبگان سازمان بسیج مستضعفین گفت: اکنون دیگر حرف از بسیج 20 میلیونی نیست؛ بلکه باید از بسیج ده‌ها میلیونی سخن گفت و مدیریت این چنین نیرویی به تشکیلات مدیریتی مردمی نیاز دارد.

بسیج ده‌ها میلیونی به تشکیلات مدیریتی کارآمد نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج سردار علی نصر اصفهانی عصر امروز در نشست مجمع عمومی بسیج استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: حجر بن عدی سرباز فداکار و رشید و صحابی پیامبر اعظم (ص) بود که امروز با مظلومیت خود نفاق منافقان را به کفر تبدیل کرد.

معاون امور نخبگان بسیج مستضعفین ابراز کرد: منافقین تکفیری و وهابی به دلیل استیصال در نفاق خود آن را با این حرکت ناجوانمردانه به کفر تبدیل کردند.

نصر اصفهانی تصریح کرد: این‌ها نشان دادند که منافق نیستند؛ بلکه کافر حزبی هستند که اگر مقدور شود؛ نه تنها قبر حجر بن عدی؛ بلکه حرم امن پیامبر (ص) را نیز ویران خواهند کرد که باید مسلمانان جهان در مقابل این تعرض از خود اقدام عملی نشان دهند.

این فرمانده ارشد دفاع مقدس تصریح کرد: امروز بعد از یک هزار و 400 سال کسانی که از روز نخست با صحابی پیامبر (ص) دشمنی داشتند به مانند اجداد خود انتقام‌جویی کردند که کفر آن‌ها در این دوران به صورت عینی بر مسلمانان جهان محرز شد.

نصر اصفهانی به ضرورت تشکیل بسیج ده‌ها میلیونی اشاره کرد و افزود: امروز برای تحقق این معنا باید قرارگاه داشته باشیم که فرمانده آن مقام معظم رهبری و ستاد آن را نیز ارکان ولایت تشکیل داده و عناصر اصلی آن مردم هستند تا بتوانیم چشم‌انداز مورد نظر را محقق کنیم.

وی با بیان این‌که برای تشکیل بسیج ده‌ها میلیونی باید خواص را مدنظر قرار داد، تصریح کرد: یک نفر از خواص بسیجی می‌تواند به اندازه یک ناحیه و یک سپاه نقش‌آفرینی داشته باشد.

این مسئول در بسیج مستضعفین، وجود نخبگان را هم فرصت و هم تهدید دانست و گفت: فرصت است اگر بتوانیم از همه ظرفیت آن‌ها برای تعالی کشور استفاده کنیم و تهدید است اگر کاری نکنیم و دست روی دست بگذاریم تا خدای ناکرده دشمن از ظرفیت آن‌ها سوء‌استفاده کند.

وی، تشکیلات مدیریت کنونی برای هدایت بسیج ده‌ها میلیونی را ناکافی دانست و افزود: برای مدیریت چنین نیروی عظیم بسیج لازم است مردم را بیش از گذشته وارد عرصه کرده و مدیریت‌ها را به آن‌ها واگذار کنیم.

نصر اصفهانی، توسعه بسیج 20 میلیونی به ده‌ها میلیونی را مستلزم کارآمد کردن مدیریت‌ها دانست و گفت: رهبری معظم انقلاب تأکید دارند که با عنایت به پروردگار متعال باید در هر عرصه‌ای متکی به مردم باشیم و برای این کار باید در بسیج، پیشکسوتان مردمی ایفای نقش کنند تا بتوانیم در احیای ارزش‌های انقلاب و پاسداشت آن‌ها موفق باشیم.

انتهای پیام/2571/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول